تجمع اعتراضی پرستاران در مقابل کاخ سفید +تصاویر

کدخبر: ۳۳۴۲۴۹
اقتصادنیوز؛ اعضای بزرگ‌ترین اتحادیه پرستاری آمریکا روز سه‌شنبه مقابل کاخ سفید در اعتراض به ناتوانی دولت در محافظت از آنها مقابل کرونا، تجمع برگزار کردند.
تجمع اعتراضی پرستاران در مقابل کاخ سفید +تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، اعضای اتحادیه ملی پرستاران روز سه‌شنبه مقابل کاخ سفید تظاهرات اعتراضی برگزار کردند. آنها در این تجمع اعلام کردند که دونالد ترامپ از ملت و از جمله کارکنان حوزه سلامت در مقابل کروناویروس محافظت نکرده است.

13990203000359_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی «دیلی میل» پرستاران با رعایت مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی، عکسهایی را در دست داشتند و نام بیش از ۴۰ نفر از کارکنان بهداشت و درمان این کشور را که بر اثر «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند، با صدای بلند خواندند.

13990203000361_Test_PhotoN

یکی از اعضای این اتحادیه بیانیه‌ای را با این محتوا قرائت کرد: شما در محافظت از دکترها، پرستارها و سایر کارکنان خدمات درمانی موفق نبودید.

13990203000362_Test_PhotoN

آنها همچنین نیازشان برای داشتن تجهیزات حفاظتی به خصوص ماسکهای ان۹۵ را مطرح کردند.

از ۱۴ آوریل (حدود هشت روز قبل)، آزمایش کرونای بیش از ۹ هزار نفر از کارکنان خدمات درمانی آمریکا مثبت شده است. بنابر اعلام مراکز کنترل و پیشگری از بیماری در آمریکا، از این تعداد ۷۳ درصد زن بودند.

«اتحادیه ملی پرستاران» بزرگترین اتحادیه پرستاری در آمریکا در بیانیه‌ای مطبوعاتی که پیش از برگزاری تجمع منتشر کرده بود، اعلام کرد بیمارستانهای سراسر آمریکا با کمبود ماسک، دستکش و سایر تجهیزات حفاظتی برای کارکنان خود در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور مواجهند.

این گروه اعلام کرد: برای پرستاران و سایر کارکنان حوزه سلامت در بسیاری از بیمارستانها، تجهیزات مکفی حفاظت شخصی به منظور محافظت از آنها در برابر ویروس فراهم نشده است.

13990203000363_Test_PhotoN

در ادامه بیانیه، از کنگره آمریکا خواسته شد قانون تولید دفاعی را به منظور تولید تجهیزات و لوازمی که کارکنان حوزه سلامت و درمان برای مراقبت از بیماران کووید-۱۹ نیاز دارند و همچنین انجام آزمایشهای تشخیصی را به منظور کنترل شیوع این بیماری، اجرایی کند.

تصاویر تجمع اعتراضی پرستان در مقابل کاخ سفید

ترامپ تاکنون به طور محدود از این قانون برای تولید دستگاه‌های تنفس مصنوعی و تجهیزات دیگر برای مقابله با شیوع کروناویروس استفاده کرده است.

تصاویر تجمع اعتراضی پرستان در مقابل کاخ سفید

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید