رئیس دفتر رئیس‌جمهوری:

بازگشایی تدریجی به معنای بازگشت به وضعیت عادی نیست

کدخبر: ۳۳۴۲۵۷
اقتصادنیوز؛ محمود واعظی گفت:اینکه برخی از کسب و کارهای کم خطر یا خطر متوسط را شروع کردیم به معنای این نیست که روال کشور عادی شده است .
بازگشایی تدریجی به معنای بازگشت به وضعیت عادی نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پاد؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار داشت: ما همزمان که با این وضعیت کرونا مواجه هستیم شاهد این هستیم که بدترین تحریم هم علیه ما هست. حتماً باید دیپلمات‌های ما، دولت و رسانه‌ها این صدای بلند را به گوش جهان برسانند که امروز تحریم آمریکا بر علیه ایران در حقیقت با ویروس کرونا هم نوایی می‌کند و ما در حقیقت با دو ویروس مواجه هستیم.

وی افزود: یکی ویروس کرونا و یکی ویروس آمریکا است. ویروسی که دولت آمریکا به موجب آن این تحریم را بر ایران تحمیل کرده است. ما بیش از هر زمانی در داخل کشور نیاز به همبستگی و وحدت داریم و نیاز داریم همه ارگان‌ها با هم کار کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور عنوان کرد: از همه اینها مهمتر، باید از مردم عزیز تشکر کنم. مردم انصافاً در دو ماه گذشته همراهی کردند و ما برای ریشه کن کردن و قطع کردن زنجیره این بیماری بیش از هر زمانی نیاز به همراهی و همکاری مردم داریم.

واعظی در پایان تصریح کرد: خواهش من این است که امروز برای اینکه بیش از این به اقتصاد ما لطمه وارد نشود و کارگران و کسانی که روزمزد هستند بیشتر از این تحت فشار قرار نگیرند با پروتکل‌های بهداشتی همراهی شود. اینکه برخی از کسب و کارهای کم خطر یا خطر متوسط را شروع کردیم به معنای این نیست که روال کشور عادی شده است و مردم فکر کنند می‌توانند توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید