«چاقی»؛ محصول دوران قرنطینه

کدخبر: ۳۳۴۵۰۹
اقتصاد نیوز:نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد مردم چین به میزان قابل توجهی در ایام شیوع ویروس کرونا و زمانی که در قرنطینه بودند، وزن اضافه کرده و چاق شده‌اند.
«چاقی»؛ محصول دوران قرنطینه

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد مردم چین به میزان قابل توجهی در ایام شیوع ویروس کرونا و زمانی که در قرنطینه بودند، وزن اضافه کرده و چاق شده‌اند.

بیش از ۷۰ درصد از پاسخ دهندگان در بررسی اخیر گفتند، در طول شیوع ویروس کرونا آنها با در خانه ماندن کمتر کار کرده‌اند و سبک غذایی ناسالم و به طور کلی سبک زندگی ناسالم را پیش گرفته‌اند.

طبق نظرسنجی منتشر شده توسط China Youth Daily در اوایل این هفته، در مجموع ۷۳.۷ درصد از ۳ هزار و ۵۰۰ نفری که تحت پرسش و پاسخ قرار گرفتند، دچار اضافه‌وزن شده بودند.

۸۸.۱ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که ممکن است به این دلیل باشد که آنها به اندازه کافی ورزش نکرده اند و ۵۹.۶ درصد گفتند که عدم حفظ روال روزمره خود نیز می تواند دلیلی برای این چاقی باشد.عده ای نیز گفتند که هنگام ماندن در خانه بیشتر از قبل غذا می‌خوردند.

با این حال، بسیاری از مردم گفتند که در تلاشند زندگی خود را به روال سالم قبل از کرونا بازگردانند و با ورزش به سلامت خود بازگردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید