بررسی اجرای طرح ترافیکی جدید در تهران

کدخبر: ۳۳۴۵۷۱
اقتصادنیوز :رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی اجرای طرح ترافیکی جدید و رایگان شدن عوارض طرح ترافیک برای تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها در جلسه ویژه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران  درباره وضعیت ترافیک در پایتخت اظهار داشت: شهروندان در پایتخت هر چه بیشتر باید از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند تا ترافیک کاهش و شکست ویروس کرونا هر چه سریع‌تر انجام گیرد.

وی افزود: فردا در جلسه ویژه کمیسیون، با حضور کارشناسان و اصناف فعال در پایتخت راهکارهای جدید در شرایط کنونی برای برون رفت از وضعیت ترافیکی مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: اجرای طرح زوج و فرد همچنین همزمان آزاد و رایگان شدن ورود تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا از جمله راهکارهای مقابله با ترافیک پایتخت در شرایط کنونی است.

علیخانی خاطر نشان کرد: موارد پیشنهادی پس از بررسی و تایید در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، برای تصویب به مراجع دیگر ارسال می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید