احتمال بازگشایی مدارس از نیمه شهریور

کدخبر: ۳۳۴۵۷۶
اقتصادنیوز :دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از بررسی محتوا و مدل ارزشیابی پایان سال دانش‌آموزان در این شورا خبر داد و گفت: یکی از سناریوهای در حال بررسی،‌ بازگشایی مدارس از نیمه شهریور است.
 احتمال بازگشایی مدارس از نیمه شهریور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش  درباره نگرانی خانواده‌ها و دانش‌آموزان درباره نحوه برگزاری امتحانات آخر سال، اظهار کرد: موضوع امتحانات دانش‌آموزان در شورای عالی آموزش و پرورش در دست بررسی است تا محتوا و مدل ارزشیابی آن مشخص شود.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در یک فضای آرام و با نشاط، هم سال تحصیلی را به پایان برسانیم و هم امتحانات را برگزار کنیم. 

نوید ادهم اضافه کرد: یکی از سناریوهای در دست بررسی ما این است که در صورتی که کرونا تمام شود و ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد، سال تحصیلی جدید از نیمه شهریور آغاز شود.

وی افزود: در ابتدای هر سال معلمان، دو هفته اول را به مرور دروس سال گذشته می‌گذرانند و به علاوه دو هفته نیمه دوم شهریور، فرصت خوبی است تا دروس سال گذشته مرور شود و معلمان اطمینان حاصل کنند که دانش‌آموزان محتوای لازم برای ورود به سال تحصیلی جدید را بلد هستند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: موارد مهم هر پایه و مطالبی که محتوای سال بعد به آن وابسته است، در دست بررسی است تا به معلمان ارائه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید