ربیعی خبر داد:هم اندیشی سازمان های خیریه باروحانی

کدخبر: ۳۳۴۶۸۶
اقتصادنیوز : دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری از برگزاری نشست هم‌اندیشی تعدادی از سازمان های خیریه با رییس‌جمهوری در اواسط ماه رمضان خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،«علی ربیعی» با اعلام این خبر در حساب اینستاگرامی خود، ماه مبارک رمضان را «ماه خیر جمعی» عنوان کرد و  گفت: دولت تدبیر و امید، همواره تلاش کرده است علاوه بر ایجاد تسهیلات لازم، موانع فعالیت این نهادهای مدنی و سازمان های مردم نهاد را بر طرف کند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری افزود: هرچند اقدامات زیادی در زمینه گسترش فعالیت این گونه نهادها در کشور صورت گرفته است؛ اما هنوز کارهای زیادی باقی مانده است که همه با هم و در کنار هم باید انجام دهیم.

سخنگوی دولت خیرجمعی را «نیاز امروز، امید فردا» جامعه ایران توصیف کرد و با اشاره به بازدید روز گذشته (جمعه) از پروژه مرکز تخصصی توان بخشی اعصاب و روان مرکز خیریه «امید فردا»، گفت: در این بازدید چهار ساعته مدیران و اعضای موسسه‌های"بهشت رضا"، "رعد"، "نیک گامان جمشید تهران" و "امید فردا" حضور داشتند.

وی بیان کرد: در این جلسه‌ای در خصوص رفع موانع فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و همچنین ظرفیت‌های موجود و ضرورت توانمندسازی تشکل‌ها، واگذاری امور  و اعتماد بیشتر به این تشکل‌ها از سوی دولت تشکیل و مباحثی مطرح شد.

ربیعی افزود: این روزها در دوران شیوع کرونا، بیش از گذشته، نیازمند گسترش خیر جمعی در جامعه ایران هستیم. خیر جمعی امروز پرمفهوم‌تر شکل گرفته و در گستره و حوزه‌های مختلفی همچون  آموزش، مددکاری، مشاوره ها و کمک های فکری، توانمندسازی های مختلف و نیز حضور فیزیکی در مناطق محروم، حضور در ساخت مسکن و ایجاد شغل رو به گسترش است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید