سندرز: رییس‌جمهوری داریم که به علم اعتقاد ندارد

کدخبر: ۳۳۴۷۰۲
اقتصادنیوز: در پی اظهارات جنجال‌برانگیز دونالد ترامپ در خصوص استفاده از پرتوها یا تزریق ضدعفونی‌کننده برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، سناتور برجسته آمریکایی از رییس‌جمهوری این کشور به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، برنی سندرز، سناتور برجسته دموکرات در توییتی نوشت: ما رییس‌جمهوری داریم که به علم اعتقادی ندارد.

این سناتور دموکرات ادامه داد: چه درباره تغییرات آب‌وهوا باشد و چه درباره همه‌گیری کرونا، این امر به طرز غیرقابل‌باوری خطرناک است.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا در یک کنفرانس خبری، کمی بعد از صحبت‌های جنجالی خود در مطرح کردن ایده استفاده از تزریق مواد ضدعفونی‌کننده یا پرتوهای فرابنفش برای درمان کروناویروس، اعلام کرد که این صحبت‌ها را به عنوان طعنه و شوخی مطرح کرده است.

اورژانس یکی از ایالت‌های آمریکا از ثبت رکورد بیش از ۱۰۰ نفر به دلیل مسمومیت با مواد شوینده و سفیدکننده برای درمان کرونا که یکی از راهکارهای پیشنهادی ترامپ بوده، خبر داده است.

پیش‌تر جو بایدن، از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از مردم این کشور خواست مواد شوینده و سفیدکننده ننوشند. او در توییتر خود نوشت: نمی‌توانم باور کنم که باید به شما بگویم لطفا مواد سفیدکننده ننوشید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید