مرگ چوپان در اثر جریان ۱۰ میلیون ولتی

کدخبر: ۳۳۴۸۹۲
اقتصادنیوز : سرپرست اورژانس و مدیر حوادث چهارمحال و بختیاری گفت : جوان لردگانی که برای چرای گوسفندان به کوه رفته بود در اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،محمد حیدری گفت : جوان لردگانی که برای چرای گوسفندان به کوه رفته بود در اثر برخوردصاعقه جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این حادثه حوالی عصر روز گذشته ۷ اردیبهشت اتفاق افتاده است، گفت: عصر دیروز صاعقه با چوپانی از اهالی شهر آلونی از توابع شهرستان خانمیرزا برخورد و منجر به مرگ چوپان شد.

وی ادامه داد: طی این حادثه همراهان فرد مصدوم را به پایین کوه انتقال داده بودند و با توجه به اینکه مصدوم فاقد علائم حیاتی بود با این وجود اقدامات درمانی و احیای قلبی ریوی صورت گرفت و متاسفانه نتیجه‌ای نداشته است.

دکتر حیدری، یادگیری اقدامات حیاتی برای مواقع اضطراری را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در مواقعی که آب و هوا نامساعد است و احتمال رعد و برق وجود دارد تنها از منزل خارج نشوید و تا حد امکان در ارتفاعات حضور پیدا نکنید.

وی با بیان اینکه اولین کار در مواجهه با فردی که دچار صاعقه زدگی شده است بررسی و حفظ ایمنی محیط است، گفت: فرد کمک‌کننده باید مواظب باشد که به خودش آسیب جدیدی وارد نشود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید