جواب قاطعانه برانکو به پرسپولیسی‌ها

کدخبر: ۳۳۴۹۵۷
اقتصاد نیوز:مدیران کنونی باشگاه پرسپولیس از طریق برخی دوستان مشترک با برانکو ایوانکوویچ تماس گرفته‌اند بلکه مهلت بیشتری بگیرند.
جواب قاطعانه برانکو به پرسپولیسی‌ها

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از سایت خبر ورزشی، برانکو سرمربی سابق پرسپولیس نامه‌ای برای این باشگاه نوشته تا مطالبات خود را دریافت کند. وکیل سرمربی سابق پرسپولیس در این نامه حتی حساب شماره حساب برانکو را هم اعلام کرده و از مسئولان این باشگاه خواست مطالبات او، دستیارانش و همچنین بودیمیر را پرداخت کنند. وکیل برانکو در این نامه تا روز ۱۲ اردیبهشت به مسئولان پرسپولیس فرصت داده و رونوشت این نامه را هم به فیفا ارسال کرده است. در صورتی که باشگاه پرسپولیس تا این تاریخ مطالبات برانکو و همکارانش را پرداخت نکند فیفا چند روز به مسئولان این باشگاه فرصت خواهد داد که تا یک تاریخ معین مطالبات این مربی پرداخت شود در غیر این صورت پرونده وارد مرحله قضایی خواهد شد و احتمال دارد در صورتی که طلب این مربی پرداخت نشود از پرسپولیس کسر امتیاز صورت بگیرد.

در همین راستا شنیدیم مدیران کنونی باشگاه پرسپولیس از طریق برخی دوستان مشترک با برانکو ایوانکوویچ تماس گرفته‌اند بلکه مهلت بیشتری بگیرند و سرمربی کروات هم جواب داده است: «دیگر کاری از دست من برنمی‌آید. اگر کاری دارید با وکیلم صحبت کنید!»

شاید مدیران کنونی پرسپولیس تصور کرده‌اند برانکو با محمدحسن انصاری‌فرد مشکل داشته و به آن‌ها مهلت کافی برای پرداخت مطالباتش خواهد داد. این در حالی است که برانکو پولش را می‌خواهد. او بار‌ها در مصاحبه‌های خودش از جمله گفت‌وگوی اختصاصی اخیر با روزنامه خبرورزشی با صراحت عنوان کرد برای پرسپولیس زحمت کشیده، ۷ جام گرفته و انتظار دارد دستمزدش را تمام و کمال پرداخت کنند. این هم درست که مرد کروات از انصاری‌فرد به دلیل خلف وعده‌های اولیه و شکایت از او به فیفا شاکی است و دل خوشی ندارد، اما بالاتر از همه این حرف‌ها برانکو پولش را می‌خواهد. برای سرمربی سابق پرسپولیس توفیری ندارد که مدیرعامل این تیم مهدی رسول‌پناه باشد یا محمدحسن انصاری‌فرد کمااینکه با طاهری، گرشاسبی و عرب هم توانست قهرمان لیگ برتر شود! او پول قراردادش را می‌خواهد و بهتر است رسول‌پناه و دوستان به جای واسطه تراشیدن و زمان خریدن دستمزد بهترین مربی خارجی تاریخ پرسپولیس (شاید هم بهترین بین همه!) را پرداخت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید