جاستین عماش رقیب دیگر بایدن و ترامپ+عکس

کدخبر: ۳۳۵۲۷۵
اقتصادنیوز: جاستین عماش» کاندیدای سوم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می شود.

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، نماینده مستقل در پارلمان آمریکا یعنی "جاستین عماش" گفته قصد دارد در انتخابات آینده ریاست ایالات متحده امریکا خارج از دو حزب اصلی (دموکرات و جمهوری خواه) کاندیدا شود.

او هم اکنون به عنوان عضو مستقل در مجلس نمایندگان آمریکا حضور دارد.
عماش یکی از جوان ترین اعضای مجلس نمایندگان آمریکاست. او متولد آمریکاست اما پدرش، مسیحی فلسطینی و مادرش، شهروند سوری هستند که به آمریکا مهاجرت کردند.

وی قبل از این به دلیل اختلاف با دونالد ترامپ رئیس ایالات متحده، از عضویت در حزب جمهوری خواه خارج شد. این نماینده همچنین در رای گیری برای برکناری ترامپ نیز رای مثبت داده بود.

این نماینده ایالت میشیگان (شمال آمریکا) گفت: این فعالیت را آغاز می کنیم.

جاستین عماش 40 ساله از سال 2010 در مجلس نمایندگان آمریکا حاضر است و از زمان ترک حزب جمهوریخواه، به عنوان نماینده مستقل فعالیت می کند.

او تلاش می کند به عنوان کاندیدای حزب لیبرال آمریکا در انتخابات ریاست حکومت این کشور مشارکت کند.
حزب لیبرال از افزایش و تقویت آزادی های فردی و حداقلی شدن قانونگذاری ها حمایت می کند.

او در توییتی نوشت: ما آماده ریاستی هستیم که احترام را به قانون اساسی ما بازگرداند و دوباره، ملت را وحدت ببخشد.

رقابت اصلی در انتخابات آینده ریاست ایالات متحده آمریکا میان دو کاندیدای احزاب جمهوری خواه و دموکرات یعنی دونالد ترامپ رئیس فعلی کشور و جو بایدن (دموکرات) معاون رئیس جمهور در دولت سابق (اوباما) است.

خبرگزاری فرانسه نوشت: در صورتی که عماش کاندیدا شود او می تواند از سوی برخی جمهوریخواهان ناراضی از سیاست های ترامپ و دموکرات های ناراضی از انتخاب جو بایدن به عنوان کاندیدای نهایی این حزب نیز مورد تایید یا حمایت قرار بگیرد.

در انتخابات ریاست ایالات متحده امریکا، همیشه رقابت اصلی میان کاندیداهای نهایی احزاب دموکرات و جموریخواه است اما علاوه بر این دو، کاندیداهای دیگری به طور مستقل یا از سوی احزاب کوچک دیگر، برای ورود به کاخ سفید رقابت می کنند اما چون هیچ شانسی ندارند و تعداد آرای بسیار کمی دارند از سوی رسانه ها دیده نمی شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید