یک خواننده مشهور هم به کرونا مبتلا شد

کدخبر: ۳۳۵۵۱۷
اقتصادنیوز: مدونا خواننده ۶۱ ساله آمریکایی، جمعه ۱ می ۲۰۲۰، در جدیدترین ویدیو در اینستاگرام، با عنوان «خاطرات قرنطینه» گفت: یک بار دیگر تست دادم. من فهمیدم که آنتی بادی‌ها را دارم.
:

به گزارش اقتصادنیوز مدونا افزود: "بنابراین من فقط می‌خواهم که فردا در خودروی خود برای مدت طولانی رانندگی کنم، شیشه را پایین بیاورم و در هوای کووید ۱۹ نفس بکشم و نفس بکشم. بله. امیدوارم که خورشید درخشان باشد".

به نقل از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، آزمایش‌های آنتی بادی، میزان آنتی بادی‌های موجود در خون را آزمایش می‌کنند تا مشخص شود آیا بدن قبل از آن، در معرض ویروس بوده یا نه.

به گزارش ایران آرت، آژانس فدرال در این باره گفت: "نتیجه آزمایش مثبت نشان می‌دهد که شما آنتی بادی دارید که احتمالاً ناشی از عفونت با کووید ۱۹ است، ویروسی که باعث بیماری کرونا می‌شود".

مدونا خاطرات قرنطینه خود را با هشتگ staysafe #staysane# به اشتراک خواهد گذاشت.

او در اینستاگرام افزود: "اینجا خبر‌های خوبی هست، فردا یک روز دیگر است و من با احساسی متفاوت از خواب بیدار می‌شوم".

بر اساس گزارش دیلی تایمز، این خواننده معروف آمریکایی، ماه گذشته، پس از آنکه کروناویروس را «عادل بی‌نقص» خواند، جنجال‌برانگیز شد.

او در این باره گفت: «برای کووید ۱۹، مهم نیست که شما چقدر ثروتمند، چقدر مشهور، چقدر بامزه یا چقدر باهوش باشید، کجا زندگی کنید و چند سال داشته باشید، چه داستان‌های جالبی برای گفتن داشته باشید، این (کووید ۱۹) یک عادل بی‌نقص است.»

گفتنی است، مانند بسیاری از هنرمندان، مدونا ماه گذشته، تور خود با نام «مادام ایکس» را به دلیل نگرانی‌ها از کووید ۱۹ و رعایت ایمنی، لغو کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید