دستور بورسی رئیس‌جمهوری به وزیرنفت

کدخبر: ۳۳۵۵۳۷
اقتصادنیوز؛ حسن روحانی در گفت‌وگوی تلفنی با بیژن نامدار زنگنه خواستار حضور و فعالیت بیشتر شرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بازار سرمایه شد.
دستور بورسی رئیس‌جمهوری به وزیرنفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری؛ حسن روحانی روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با وزیر نفت با اشاره به ارائه سهام  شرکت های دولتی در بازار سرمایه با هدف تقویت بورس کشور، بر ضرورت حضور بیشتر و فعال تر شدن شرکت های نفتی و پتروشیمی در بورس  تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین د ر این  گفت  وگوی تلفنی  ضمن پیگیری نحوه پیشرفت پروژه ها و طرح های نفتی ، خاطرنشان کرد: وزارت نفت در شرایط سخت  حاکم بر کشور ناشی از تحریم های ناعادلانه ، با تلاش و کوشش  بیشتر برای تسریع  در به بهره برداری رسیدن پروژه ها می تواند در تحقق شعار "جهش تولید" پیشگام  باشد .

دکتر روحانی همچنین در تماس با وزیر نفت، درجریان آخرین  وضعیت بازار جهانی نفت و تحولات آتی این بازار و پیش بینی ها در این زمینه قرار گرفت .

"بیژن زنگنه"  وزیر نفت نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن ارائه گزارش کاملی از رودد پیشرفت  طرح ها و پروژه های نفتی به رئیس جمهور، وضعیت بازار جهانی  نفت و همچین پیش بینی تحولات آتی در این بازار را تشریح کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید