افزایش نگرانی‌ها از وضعیت سلامتی ولادیمیر پوتین

کدخبر: ۳۳۵۷۰۴
اقتصادنیوز؛ تنها ۲۴ ساعت پس از مثبت شدن جواب آزمایش نخست وزیر و وزیر شهرسازی روسیه، نگرانی‌ها در این کشور در خصوص ابتلای احتمالی رئیس جمهوری ۶۷ ساله روسیه بالا رفته است.
افزایش نگرانی‌ها از وضعیت سلامتی ولادیمیر پوتین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه دیروز در گفت وگویی که به صورت ویدئو کنفرانس با ولادیمیر پوتین داشت به وی خبرداد که کرونا گرفته است.

ساعاتی پس از آن خبر رسید که ولادیمیر یاکوشف وزیر راه و شهرسازی و دمیتری ولکوف معاونش هم به کرونا مبتلا شده اند تا تعداد مقامات مطرح روسیه که در کمتر از ۲۴ ساعت به کرونا مبتلا شده اند به ۳ تن برسد.

اگر چه کرونا با مثبت اعلام شدن جواب آزمایش برخی از نمایندگان پیش تر به پارلمان روسیه هم رسیده بود اما با ابتلای نخست وزیر روسیه و احتمال زیاد دیدار حضور وی با پوتین، نگرانی‌ها در خصوص وضعیت جسمانی او نیز در روسیه افزایش یافت.

دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در واکنش به این نگرانی ها به رسانه ها اطمینان داده است که پوتین در شرایط امنیتی بالایی قرار دارد ضمن اینکه با مثبت شدن جواب آزمایش کرونای میشوستین، سطح مراقبت از وی بالاتر هم رفته است.

پیشتر اعلام شده بود که از کارکنان کرملین هر روز تست کرونا گرفته می شود و دستگاه امنیتی روسیه به شدت مراقب است که فردی دارای کرونا به رئیس جمهور روسیه نزدیک نشود.

گفتنی است، شمار مبتلایان به کرونا در روسیه امروز با افزایش چشم گیری مواجه بود چرا که اعلام شد ۹ هزار و ۶۲۳ نفر تنها در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شده اند تا تعداد کل مبتلایان به این ویروس فراگیر به ۱۲۴ هزار و ۵۴ تن برسد.

تاکنون یک هزار و ۲۲۲ نفر در روسیه جان خود را به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا از دست داده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید