اپلیکیشنی برای ارتباط با زندانیان !

کدخبر: ۳۳۶۰۳۶
اقتصاد نیوز:برخی زندان‌ها در سراسر جهان به زندانیان این امکان را می‌دهند که از چت‌های زوم و کنفرانس‌های ویدئویی برای برقراری ارتباط با خانواده خود استفاده کنند. هدف از این کار کنترل شیوع بیماری کرونا است.
اپلیکیشنی برای ارتباط با زندانیان !

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از انتخاب، زندان‌ها در سرتاسر آمریکا در میانه شیوع کروناویروس بازدید‌های حضوری را برای اعضای خانواده زندانیان معلق کردند. اکنون چت تصویری و تماس تلفنی مدتهاست که در دسترس بسیاری از زندانیان قرار گرفته است. اما این دیدار‌های از راه دور می‌تواند گران باشد.

ایالت پنسیلوانیا در حال استفاده از زوم برای ملاقات ویدیویی با زندانیان است. بیش از ۲۰، ۰۰۰ بازدید ویدیویی از زوم از ۱۹ مارس در این ایالت رخ داده است. ویزیت حضوری غیر از مراجعه به وکلا، در تمام زندان‌های سیستم‌های فدرال و ایالتی در ایالات متحده ممنوع اعلام شده است. از آنجا که ایالت‌ها اجرای این محدودیت‌ها را از ماه مارس آغاز کردند، زندانیان مجبور شدند برای جایگزینی بازدید‌های حضوری از اعضای خانواده و نزدیکان، به تماس‌های تلفنی و ویدئو کنفرانسی تکیه کنند.

زندانیان با اپلیکیشن زوم با خانواده‌های خود ارتباط برقرار می‌کنند
پنسیلوانیا تنها ایالتی است که به نظر می‌رسد امکان بازدید از زندان از راه دور از طریق خدمات ویدیویی کنفرانس محبوب زوم انجام شود. طبق اعلام وزارت اصلاحات در پنسیلوانیا، از ۱۹ مارس بیش از ۲۱۰۰۰ تماس زوم از زندانیان صورت گرفته است. اسلت گزارش داد که به زندانیان پنسیلوانیا اجازه داده می‌شود یک تماس زومیت ۴۵ دقیقه رایگان در هفته داشته باشند، هرچند که طغیان گسترده‌ای از علاقه زندانیان است. عزیزان قبلاً منجر به تأخیر در برنامه ریزی شده اند.

زندانیان مدت هاست که به منظور ارتباط با طرف‌های خارج از طریق ایمیل، تماس‌های تلفنی و گپ‌های ویدیویی، به خدمات ارتباط از راه دور دسترسی دارند. با این حال، این خدمات قیمت‌های بالایی دارند و دائمی نیستند. اکنون که زندانیان باید کاملاً به ارتباط از راه دور متکی باشند، برخی از ایالت‌ها مکالمات تلفنی با تخفیف را به زندانیان ارائه می‌دهند.

صد‌ها هزار زندانی در سرتاسر جهان که به نظر کم خطر و شرایط بهداشتی از قبل موجود هستند، در هفته‌های اخیر به منظور جلوگیری از شیوع بیماری آزاد شدند. با این حال، هزاران زندانی و نگهبان هنوز در زندان هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید