مردم سهام عدالت خود را نفروشند

کدخبر: ۳۳۶۴۴۸
اقتصادنیوز: مدیر عامل شرکت تعاونی سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمدگفت:سود بلندمدت بازار سهام عدالت از همه بازارها و حتی بورس بیشتر است، مردم این سهام را نفروشند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،علی عباسی   افزود: افرادی هستند که سعی می‌کنند این سهام را به صورت وکالتی از مشمولان، خریداری کنند و مردم هوشیار بوده  و منتظر دستورالعمل بعدی مسئولان باشند.

وی با اشاره به مهلت یک ماهه برای انتخاب روش سهام داری مستقیم یا غیر مستقیم اظهار کرد: در روش مستقیم مدیریت سهام و خرید و فروش آن با خود سهام داران است و در روش غیر مستقیم سهام دار، مالکیت را به شرکت‌های سرمایه گذاری در بورس واگذار می‌کند.

عباسی تصریح کرد: برای انتخاب روش سهام داری نیازی به مراجعه حضوری نیست و از طریق فضای مجازی و به صورت رایگان انجام می‌شود و افرادی هم که روش سهام داری خود را انتخاب نکنند در سامانه مربوطه به صورت خودکار روش غیر مستقیم برایشان ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت انجام نمی‌شود ادامه داد: مردم مراقب افراد سودجو که به بهانه ثبت نام و یا تعیین روش سهام داری قصد کلاهبرداری دارند باشند.

عباسی گفت: بیش از ۹۰ درصد مردم استان سهام عدالت دارند که نیم درصد سهام عدالت مردم استان مربوط به فولاد خوزستان بوده که از بزرگترین کارخانه های فولاد در کشور است و دولت در سه سال گذشته برای هر سهم ۱۷۰ تا ۲۰۰ هزار تومان سود پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مجوز توزیع عادلانه و فروش این سهام صادر شده است و قطعاً دارایی ۴۰ تا ۵۰میلیونی یک خانواده ۴ تا ۵نفره در این مقطع می‌تواند به لحاظ اقتصادی به آن‌ها کمک کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید