عجیب‌ترین روش درامدزایی مجازی این روز‌ها

کدخبر: ۳۳۶۶۳۱
​اقتصاد نیوز:براساس گزارشی که اخیراً در واشنگتن پست منتشر شده است، پرستاران آنلاین اکنون برای جلسات آنلاین مراقبت از کودکان در خانه درامد کسب می‌کنند. این جلسات اغلب در FaceTime و Zoom برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از انتخاب، تقاضا برای پرستاری مجازی از کودکان بین اواسط مارس و اواسط آوریل ۷۰۰ درصد افزایش یافته است.

نگهداری از کودکان می‌تواند به ازای هر جلسه ۴۵ دقیقه‌ای حدود ۳۶ دلار هزینه در بر داشته باشد. انجام یوگا و بازی با کودکان از طریق تماس ویدیویی معادل ۴۸ دلار آمریکا در ساعت درامد ایجاد خواهد کرد.

نگهداری از کودکان این روز‌ها (در دوران شیوع کرونا) بسیار متفاوت به نظر می‌رسد. از آنجا که تأثیر ویروس کرونا در هر جنبه‌ای از زندگی همچنان ادامه دارد، پرستاری از کودکان نیز تحت تاثیر این موضوع قرار دارد. بر خلاف روش‌های قبلی نگهداری از کودکان، در روش مجازی، پرستار وظیفه نظارت بر کودکان را بر عهده نمی‌گیرند، بلکه آن‌ها از طریق وسایل دیجیتالی با بچه‌ها درگیر می‌شوند تا به آن‌ها در یادگیری و بازی کمک کنند.

در طول همه گیری، والدین هفته‌ها در خانه با فرزندان خود کار می‌کردند. اکنون با رواج پرستاری آنلاین و مجازی، والدین می‌توانند فرصتی برای استراحت داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید