پلیس باز هم معتادان متجاهر را بازداشت می‌کند؛ فقط مردها را

کدخبر: ۳۳۶۸۸۸
اقتصادنیوز : فرمانده نیروی انتظامی تهران از آغاز مرحله جدید جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد و گفت: ۱۰ تا ۱۵ هزار معتاد متجاهر در پایتخت داریم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،سردار حسین رحیمی صبح امروز در طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: بعد از مدت‌ها پیگیری (حدود ۲ ماه) از امروز مرحله جدید جمع آوری معتادان متجاهر آغاز شد و بین ۱۰ تا ۱۵ هزار معتاد متجاهر در پایتخت داریم.

وی افزود: روزانه ۵۰۰ نفر جمع‌آوری می‌شود و تحویل مراکز داده می‌شود و دستورالعمل وزارت بهداشت برای غربالگری اینها انجام می‌شود.

رحیمی ادامه داد: معتادانی که در این طرح جمع‌آوری می‌شوند بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا یک سال در مراکز بازپروری نگهداری می‌شوند.

وی گفت: یک تیم ۲۰۰ نفره از پلیس مبارزه با مواد مخدر این کار را شروع کردند و پلیس پیشگیری و یگان امداد هم پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایتخت را کمک می‌کنند.

رحیمی ادامه داد: ما برای جمع‌آوری یکجای معتادان مشکلی نداریم ولی طبق پروتکل‌های بهداشتی روزانه تنها ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری می‌شود.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مراکزی برای خانم‌های معتاد متجاهر هم در نظر گرفته شده است، گفت: برای خانم‌ها مرکزی در نظر گرفته نشده و تنها معتادان متجاهر آقا جمع‌آوری می‌شوند.

وی در پایان گفت: در این طرح ۴ باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد و بالغ بر یک و نیم تن انواع مواد مخدر کشف شد و یک باند منهدم شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید