آب شدن باتری گوشی به دلیل استفاده از آن در حین شارژ

کدخبر: ۳۳۷۰۰۲
اقتصاد نیوز:به تازگی ویدئویی از یک گوشی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد باتری آن به دلیل استفاده در شارژ از بین رفته است.
آب شدن باتری گوشی به دلیل استفاده از آن در حین شارژ

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گرم شدن گوشی‌های هوشمند یکی از آزار دهنده‌ترین اتفاقاتی است که ممکن است برای هر کاربری بیفتد و این اتفاق به عوامل زیادی بستگی دارد. از مهم‌ترین عواملی که باعث بالا رفتن دما تلفن همراه کاربر می‌شود، می‌توان به استفاده از تلفن همراه در حین شارژ شدن و اجرای بازی‌های سنگین روی گوشی‌ها اشاره کرد. استفاده از گوشی در حین شارژ شدن ممکن است در برخی مواقع آسیب بسیار شدیدی به سخت افزار آن بزند و یا حتی باعث آتش گرفتن این دستگاه‌ها شود.

 هر چند آتش گرفتن موبایل به دلیل استفاده از آن در شارژ و یا آتش گرفتن بی دلیل آن در حین شارژ شدن، بسیار نادر است و بسیاری از شرکت‌ها سعی کرده‌اند دستگاه خود را به گونه‌ای طراحی کنند که با بالا رفتن دما، دستگاه‌ آن‌ها به طور خودکار از دسترس خارج شود؛ در حال حاضر مقاوم‌ترین دستگاه‌های هوشمند موجود در بازار به شرکت اپل تعلق دارند و محصولات این شرکت پس از بالا رفتن بیش از حد دما به طور خودکار از دسترس خارج می‌شوند و در صورتی که دستگاه به شارژر متصل باشد نیز، سیستم عامل این شرکت از شارژ شدن دستگاه جلوگیری خواهد کرد.

آب شدن باتری گوشی به دلیل استفاده از آن در حین شارژ

اما به تازگی ویدئویی از یک گوشی هوشمند ساخته شده توسط شرکت ایسوس، در فضای مجازی منتشر شده است که گرم شدن بیش از حد این گوشی در حال شارژ را نشان می‌دهد؛ ظاهرا کاربر این دستگاه در حین شارژ شدن با گوشی خود بازی سنگینی را اجرا کرده که باعث آب شدن باتری و خارج شدن مواد تشکیل دهنده باتری این گوشی از آنش شده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید