بالا بردن سرعت موبایل در 5 دقیقه

کدخبر: ۳۳۷۱۲۶
​اقتصاد نیوز:یکی از شکایت‌های رایج بسیاری از افراد که از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند این است که سرعت گوشی انان پایین‌تر از حدی است که انتظار دارند؛ بنابراین بسیاری از افراد در تلاشند که سرعت گوشی خود را ارتقا دهند. اما پرسش این است که چگونه می‌توان این کار را کرد.
بالا بردن سرعت موبایل در 5 دقیقه

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از انتخاب، نکات و ترفند‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با کمک این ترفند‌ها سرعت گوشی خود را افزایش دهید، اما یافتن یک روش سریع که بتواند در کوتاهترین زمان سرعت گوشی شما را ارتقا دهد ساده نیست.

آیفون

نحوه انجام این روش بستگی به این دارد که آیا شما آیفون دارای Face ID یا Touch ID است یا خیر:

آیفون‌هایی با Face ID

اولین کاری که باید انجام دهید فعال کردن یک ویژگی با نام AssistiveTouch است AssistiveTouch یک منوی کوچک روی صفحه نمایش شما (که می‌توانید در صفحه حرکت کنید) شناور می‌کند که به شما امکان می‌دهد حرکاتی ساده‌تر را انجام دهید و دسترسی سریع به انواع عملکرد‌ها را ارائه می‌دهد. این ویژگی بسیار مفید است، به خصوص برای گرفتن عکس از تصاویر.

سه راه برای فعال کردن AssistiveTouch وجود دارد:

_به تنظیمات> عمومی> دسترسی> لمس> AssistiveTouch ضربه بزنید، سپس AssistiveTouch را روشن کنید

_به تنظیمات> عمومی> دسترسی> میانبر قابلیت دسترسی ضربه بزنید و سپس روی AssistiveTouch کلیک کنید

_از سیری درخواست کنید که"AssistiveTouch را فعال کند"

توصیه می‌کنم از گزینه اول استفاده کنید، زیرا این گزینه بلافاصله به شما امکان می‌دهد دکمه Home را با کلیک بر روی Customize menu سطح بالا… وارد منو کنید و مطمئن شوید که دکمه Home وجود دارد. چگونگی پاکسازی رم:

به تنظیمات> عمومی> خاموش کردن بروید

برای خاموش کردن به منوی AssistiveTouch رفته و دکمه Home را نگه دارید تا صفحه شما به صفحه قفل بازگردد (معمولاً حدوداً یک ثانیه یا بیشتر).

چگونه در ۵ دقیقه سرعت گوشی اندرویدی یا آیفون خود را افزایش دهیم؟

آیفون‌هایی با شناسه لمسی

در مورد آیفون‌هایی که مجهز به Touch ID هستند، مراحل انجام این کار بسیار ساده است:

به تنظیمات> عمومی> خاموش کردن بروید

برای خاموش کردن دکمه Home را فشار داده و نگه دارید تا صفحه به صفحه اصلی بازگردد (معمولاً حدود ۵ ثانیه طول می‌کشد)

 

در گوشی اندروید

برای افزایش سرعت گوشی‌های اندرویدی روش‌های متعددی وجود دارد، اما روش ۵ دقیقه‌ای این است که گوشی خود را ریست کنید. ابتدا تلفن هوشمند خود را راه اندازی مجدد کنید. سخت افزار اندرویدی به یک راه اندازی مجدد به خوبی پاسخ می‌دهد و چیز‌های زیادی را به روزرسانی می‌کند. سپس CCleaner را بارگیری و نصب کنید.

برنامه‌های "بهینه سازی" کارکرد تلفن‌های اندرویدی متعددند و می‌توانید با سر زدن به گوگل پلی گزینه‌های بهینه سازی موبایل خود را دریافت کنید. اغلب این برنامه‌ها هر روز به شکل خودکار به شما هشدار می‌دهند باید فضای حافظه را خالی کنید و در این کار نیز به شما کمک می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید