نایب رئیس مجلس: قدر ما مسلمانان قاچاق، رانت، رشوه و تولید فعلی نیست

کدخبر: ۳۳۷۲۱۸
اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر و بعد از قرائت گزارش تفحص از قاچاق گفت: قدر ما مسلمانان آن نیست که در کشورمان قاچاق، رانت و رشوه و مشکلاتی که با آن درگیر هستیم، باشد.
نایب رئیس مجلس: قدر ما مسلمانان قاچاق، رانت، رشوه و تولید فعلی نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 23 اردیبهشت) و پس از قرائت گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از سیاست‌های دولت در مقابله با قاچاق و دلایل ناکارآمدی آن در دولت‌های مختلف اظهار داشت:ما یک ماه روزه می‌گیریم دست، چشم، گوش و زبان خود را از همه چیز محروم می‌کنیم جز در راه خدا و راستی وحقیقت.

وی افزود:‌امشب و چند شب آینده شب‌های قدر همه ماست.

 نائب رئیس مجلس تصریح کرد: قدر ما مسلمانان آن نیست که در کشورمان قاچاق وجود داشته باشد. قدر ما آن نیست که رانت و رشوه و مشکلاتی که با آن درگیر هستیم، باشد.

پزشکیان گفت:‌قدر ما آن نیست که تولید ما به شکل فعلی باشد.

وی گفت:‌ما اگر شب قدر را بیدار می‌مانیم و اگر با خدا پیمان می‌بندیم باید این پیمان پیمانی باشد که با قاطعیت بتوانیم قدری برای خود تعیین کنیم که برازنده مسلمانی و شیعه بودن و لیاقت جامعه اسلامی باشد.

 نائب رئیس مجلس افزود:‌بعد از 40 سال قدر ما نباید وضعیت فعلی  که در آن قرار گرفته‌ایم باشد.

پزشکیان خاطرنشان کرد: اگر بیدار می‌مانیم و با خدا راز و نیاز می‌کنیم این راز و نیاز باید طوری باشد که فساد و ظلم و نابرابری، بی‌انصافی و بداخلاقی از جامعه ریشه‌کن شود و آن وقت که با خدای خود راستگو بوده و راست گفته‌ایم.

وی اظهار امیدواری کرد خداوند به ما کمک کرده و به ما لیاقت بدهد تا به قدر واقعه خود برسیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید