پرداخت هدیه ۵۰۰۰۰۰ تومانی زنان سرپرست خانوار و جانبازان شهرداری

کدخبر: ۳۳۷۲۳۹
اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از واریز هدایای بانوان بازنشسته سرپرست خانوار، جانبازان، آزادگان و ایثارگران از هفته جاری تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: در ۴ نوبت برای چهار گروه از عزیزان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به عنوان هدیه پرداخت می شود.
 پرداخت هدیه ۵۰۰۰۰۰ تومانی زنان سرپرست خانوار و جانبازان شهرداری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم؛ سید مهدی نادمی با اشاره به روند پرداخت هدایا اظهار کرد: برای بانوان بازنشسته سرپرست خانوار، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در مناسبت‌های مختلف هدایایی پرداخت و به حساب آنها واریز خواهد شد؛ در نخستین نوبت و تا ساعتی دیگر هدیه 500 هزار تومانی بانوان بازنشسته سرپرست خانوار به مناسبت میلاد حضرت امام حسن محتبی(ع) و ماه مبارک رمضان واریز و قابل برداشت خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی با اشاره به پرداخت این هدایا گفت: علاوه بر بانوان سرپرست خانوار، برای جانبازان، آزادگان و ایثارگران نیز در سه نوبت به ترتیب در ماه‌های خردادماه و همزمان با سالروز فتح خرمشهر، مرداد ماه همزمان با سالروز بازگشت آزادگان  به میهن اسلامی و در شهریور ماه همزمان با هفته دفاع مقدس هدایایی واریز خواهد شد.

نادمی در پایان بر پرداخت هدایا در موعد مقرر تاکید و تصریح کرد: تلاش شده تا با برنامه ریزی و تأمین منابع، هدایای مدنظر در موعد مقرر واریز و بدون تأخیر در دسترس عزیزان قرار گیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید