حرف‌های بهروز بقایی پس از بهبودی کرونا

کدخبر: ۳۳۷۳۴۲
اقتصادنیوز : بهروز بقایی که اوایل امسال به ویروس کرونا مبتلا شده بود، می‌گوید حالش خوب است و در خانه به سر می‌برد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،این هنرمند درباره حال و احوال این روزهای خود گفت: خوشبختانه حالم خوب است ولی فعلا کاری نمی‌کنم و در خانه قرنطینه‌ام.

او که سال‌ها پیش شعرهای زیادی سروده بود، ادامه داد: مدتی است که شعر تازه‌ای نگفته‌ام. فعلا از کار بیکار شده‌ایم و خانه‌نشین هستیم، تا ببینیم بعدا چه خواهد شد.

بهروز بقایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون علاوه بر بازی‌های به یاد ماندنی خود، دستی هم در نگارش شعر دارد. او علاوه بر ترانه‌هایی عاشقانه، شعرهای زیادی برای حاشیه‌نشین‌ها سروده یا مثلا بهیاران بیمارستان که با روپوش‌های کرم‌ قهوه‌ای‌شان، آن‌ها را زحمت‌کش‌ترین قشر جامعه می‌داند. شعرهایی که در عین لطافت‌شان، پس‌زمینه‌های اجتماعی دارند. ولی همه این شعرها سال‌ها قبل سروده شده‌اند و او می‌گوید مدتی است که شعر تازه‌ای نگفته است.

او سال‌ها پیش در گفت‌وگویی به مناسبت بزرگداشتش در جشنواره تئاتر فجر گفت: شعرهایم را برای گل‌هایم نمی‌خوانم، چون تلخ هستند و گل‌ها دردشان می‌آید.

بهروز بقایی با بازی در نمایش‌هایی مانند «یک دقیقه سکوت» و «تنها راه ممکن»، «قرمز و دیگران» به کارگردانی محمد یعقوبی،«ایوانف» کار اکبر زنجان‌پور، «هاملت با سالاد فصل» کار هادی مرزبان و مجموعه‌های «دنیای شیرین دریا» ،«همسران»، «خانه سبز»، «سرزمین سبز» به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام و ... برای تماشاگران تئاتر و تلویزیون شناخته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید