جزئیات برنامه اختتامیه دوره دهم پارلمان

کدخبر: ۳۳۷۴۳۲
اقتصادنیوز: عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از مراسم اختتامیه دهمین دوره پارلمان را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین دوره مجلس در روز ۳۱ اردیبهشت خبر داد و گفت: براساس تصمیمات جدید هیئت‌رئیسه مجلس مقرر شده که آخرین جلسه دوره دهم پارلمان دروز سه‌شنبه هفته آینده (۳۱ اردیبهشت ۹۹) برگزار شود.

وی با اشاره به جزئیاتی از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین دوره مجلس، اظهارداشت: قرار است در این نشست آقای لاریجانی رئیس مجلس گزارشی از مهم‌ترین تصمیمات، مصوبات و اقدامات مجلس دهم به نمایندگان و مردم که از رادیو در جریان مشروح مذاکرات قرار می‌گیرند، ارائه دهد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین قرار است در مراسم اختتامیه دوره دهم مجلس، روسای کمیسیون‌ها نیز گزارشی از ۴ سال فعالیت کمیسیون‌هایشان ارائه دهند.

رنجبرزاده اضافه کرد: در آخرین جلسه مجلس دهم که سه‌شنبه آینده برگزار می‌شود، هیچ مصوبه‌ای نداریم و فقط مصوبات قبلی و ایرادات احتمالی اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
ْ
عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: پیش از پایان آخرین جلسه مجلس در دوره دهم، نمایندگان با رئیس مجلس و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه عکس یادگاری می‌گیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید