​۸ برند برتر ایرانی محصولات آرایشی

کدخبر: ۳۳۷۷۳۹
اقتصاد نیوز:بدون شک خرید لوازم آرایش و محصولات آرایشی یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که هر خانمی در طول زندگی خود انجام می‌دهید. در واقع بانوان ایرانی یکی از مهمترین بازارهای مصرف محصولات آرایشی را در سطح دنیا تشکیل داده‌اند، اما با این وجود، وقتی صحبت از خرید لوازم آرایشی می‌شود اکثر افراد به برندهای خارجی و ترجیحا گران قیمت فکر می‌کنند.
​۸ برند برتر ایرانی محصولات آرایشی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، در این مطلب قصد داریم ۹ برند برتر ایرانی در حوزه محصولات آرایشی را به شما معرفی کنیم که محصولاتی بسیار مرغوب و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی را تولید کرده و با قیمتی مقرون به صرفه و قابل دسترس برای اکثر ایرانیان عزیز، به بازار عرضه می‌کنند. توجه داشته باشید که ترتیب قرارگیری این برندها در مطلب پیش رو، به معنی کیفیت بالاتر یا توصیه بیشتر آنها نیست.

کامان

برند کامان (Comeon) یکی از برندهای نسبتا جدیدی است که به لطف کیفیت بالا، بسته‌بندی جذاب و قیمت مناسب با استقبال بسیار عالی مصرف کنندگان ایرانی مواجه شده است. محصولات کامان تحت بالاترین استانداردهای کیفی از لابراتور اتو و گارنو سوئیس، در کشور عزیزمان ایران تولید شده و در دسترس بانوان ایرانی قرار می‌گیرند. کامان به طور اختصاصی لوازم آرایش تولید نمی‌کند اما محصولات مکمل مانند شوینده صورت، آبرسان، کرم‌های مرطوب کننده پوست و لب و دستمال مرطوب از جمله تولیدات برند کامان هستند که به صورت غیرمستقیم در بهبود کیفیت میکاپ شما تاثیر می‌گذارند.

بایودرما

محصولات بایودرما از لیون فرانسه، در سال ۱۹۷۰ میلادی آغاز متولد شدند.کمپانی بایودرما نام برند خود را از ترکیب کلمات Biology & Dermatology برداشت،که بعد از یکسری تغییرات، نام نهایی محصولات را به بایودرما (Bioderma) یعنی “زیست شناسی در خدمت پوست” تغییر داد. بعد از آغاز به کار برند بایودرما، او اولین محصول خود را با نام  شامپو Nodé  که برگرفته از کلمه ” NO-DEtergence” بوده است، برای این محصول انتخاب کرد. هدف او از ابداع شامپو نود، شستن موهای کثیف بدون وارد نمودن فشار به موها بوده است. این شامپو، علاوه بر تمیزی موها، نرمی و فیبر و پوست سر را نیز حفظ می کند. بایودرما با توسعه فرمول ها و فرمولاسیونی که در حوزه سلامت پوست بود، توانست محصولی با کیفیت که مورد تایید بسیاری از متخصصین پوست است، را تولید نماید.

لابراتوار درماتولوژی بایودرما مستقر در لیون فرانسه، با همکاری نزدیک متخصصان پوست و مراکز تحقیقات معروف، توسعه یافت؛ و با توجه به ارائه مشاوره در حوزه دارویی و تامین نسخه‌های پزشکی، توانست جز بهترین هادر لابراتورهای منتخب متخصصین پوست شود و در سال ۱۹۹۲، به صورت مستقل به کار خود ادامه دهد. محصولات بایودرما، با توجه به نیازهای کامل پوست و با بهره‌گیری از مولفه‌ها و عملکردهای خاص مکانیسم‌های زیست‌شناختی طبیعی، و با بهره‌گیری از مولکول‌های طبیعی موجود در پوست، خالص‌ترین مواد اولیه را انتخاب می کند تا بدین‌سان مقاومت پوست را افزایش دهد. محصولات بایودرما برای انواع پوست ها اعم از پوست خشک، پوست چرب، پوست مختلط، پوست حساس و همچنین برای پوست هایی که در مقایل نور شدید هستند،محصولات با کیفیتی را ارائه داده است.

مای

شرکت آریان کیمیا تک تحت لیسانس شرکت آلمانی kahl & Co در سال ۲۰۰۳ برند مای را پایه‌گذاری کرد. این شرکت ایرانی در زمینه فروش و توزیع انواع محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو فعالیت دارد. مواد اولیه استفاده شده برای تولید محصولات مای، توسط شرکت کال اند کو مورد تایید رسیده و با استانداردهای جهانی این حوزه کاملا مطابق هستند. محصولات آرایشی جدید مای با نام تجاری «بلک دایموند» در بازار عرضه می‌شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

سی‌گل

لابراتور اخوی از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد، برند سی‌گل (Seagull) را در سال ۱۳۸۰ تاسیس نمود. نصرالله اخوی، موسس این برند به لطف تجربه ۴۰ ساله خود در زمینه همکاری با غول‌های آرایشی اروپا مانند لورال، ویشی و لانکوم، فرآیند تولید و عرضه محصولات سی‌گل را کاملا استاندارد و همگام با تکنولوژی‌های برتر دنیا را طراحی کرده است. این برند خوشنام ایرانی در حال حاضر انواع محصولات بهداشتی و آرایشی مخصوص آقایان و بانوان را در دسترس مشتریان ایرانی قرار می‌دهد.

سینره

سینره یکی از برندهای ایرانی بسیار خوشنام است که محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی را با قیمتی بسیار مناسب در دسترس بانوان ایرانی قرار می‌دهد. سینره در واقع یکی دیگر از برندهای لابراتور گیاهی طبیعت زنده محسوب می‌شود که بیشتر در حوزه تولید محصولات مکمل نظیر پاک کننده آرایش، کرم مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب و سایر محصولات مراقبتی فعالیت می‌کند. محصولات سینره نه تنها در بازار ایرانی، بلکه در بازار کشورهای همسایه ایران نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

مارال

مارال یکی از بزرگترین برندهای تولید رنگ مو در ایران است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین به‌کارگیری مواد اولیه مرغوب، محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی را تولید و عرضه می‌کند. این برند که فعالیت خود را ابتدا با تولید انواع رنگ مو، اکسیدان، پودر دکلره و سایر محصولات مکمل رنگ مو آغاز کرده بود، پس از چند سال به بازار محصولات آرایشی نیز وارد شد و اکنون مشتریان ایرانی امکان خرید لاک ناخن، رژ لب، پنکک و کرم پودر از برند مارال را دارند.

برند شون

شون در واقع یکی دیگر از برندهای مطرح شرکت آریان کیمیا تک است که چند سالی در حوزه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. شون در زبان فرانسه به معنی «زیبایی» بوده و محصولات این برند نیز با الهام از طبیعت و گیاهان، تولید می‌شوند. مواد اولیه و فرمولاسیون محصولات شون نیز با همکاری شرکت آلمانی کال اند کو مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت بسیار مناسبی دارند. شون انواع لوازم آرایشی برای چشم، لب، پوست صورت، ابرو و مژه‌ها را با قیمت و کیفیت کاملا رضایت‌بخش در دسترس بانوان ایرانی قرار می‌دهد.

محصولات کالیستا

این برند ایرانی محصولات خود را بر پایه مواد اولیه مورد تایید شرکت‌های بزرگ اروپایی و آمریکایی، تولید می‌کند. شعار کلیستا در واقع این است که «دنیای خود را با کالیستا شاد و رنگی‌رنگی کنید!». خوب است بدانید که کالیستا در زبان لاتین به معنی زیباترین است. کالیستا همچنین یکی از معدود تولیدکنندگان ایرانی معتبر است که ادعا می‌کند محصولاتی فاقد سرب و پارابن را به بازار عرضه می‌کند. به طور کلی محصولات این برند تمام نیازهای آرایشی بانوان را به خوبی برطرف کرده و بسته‌بندی و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید