خبر خوب روحانی: از پیک اصلی کرونا عبور کردیم

کدخبر: ۳۳۷۷۹۸
اقتصادنیوز : رئیس‌جمهور گفت: حتی اگر این ویروس در تابستان و پاییز جهش هم پیدا کند، باید بدانیم ما از پیک اصلی کرونا در کشور عبور کردیم.
خبر خوب روحانی: از پیک اصلی کرونا عبور کردیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: ما نباید بگذاریم اضطراب در جامعه ایجاد شود و نباید بگذاریم ناامیدی بوجود بیاید و در عین حال نباید بگذاریم مردم احساس کنند که از خطر کامل این ویروس عبور کردیم.

روحانی گفت: برخی یاس و اضطراب و دلهره را در جامعه می‌دمند و مردم احساس می‌کنند دچار یک سختی شده‌اند که به زودی راه فرار از آن نیست.

اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید؛

* من از مسئولین پزشکی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می‌خواهم برای مردم توضیح بدهند که دوران سختی نگذشته و دوران ویروس تمام نشده است ولی شرایط ما از دیروز بهتر شده است.

* امروز مهارت کادر پرشکی و مردم و همچنین تجهیزات درمانی ما بیشتر شده است. مردم باید بدانند شرایط فردای ما در مقابله با ویروس کرونا بدتر از امروز نیست. مردم ضمن احتیاط، به آینده خود اطمینان داشته باشند. حتی اگر این ویروس در تابستان و پاییز جهش هم پیدا کند، باید بدانیم ما از پیک اصلی کرونا در کشور عبور کردیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید