قطعی مداوم خطوط ارتباطی در توریستی ترین شهر جنوب ایران برطرف می‌شود

کدخبر: ۳۳۷۹۰۸
اقتصادنیوز: سر پرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از رفع قطعی مداوم خطوط ارتباطی توریستی ترین شهر جنوب ایران خبر داد و گفت: ۱۶ سایت BTS در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سید‌محمد‌هادی امیری  اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در هفته ارتباطات پروژه‌های متعددی در شهرستان‌های مختلف استان با اعتبار هزینه شده 136 هزار و 978 میلون ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: همه ساله شرکت مخابرات علاوه بر مناسبت‌های مختلف از جمله دهه مبارکه فجر‌، هفته دولت و نیز حضور وزیران در سطح استان در راستای توسعه زیرساختی و تحقق شعار ارتباطی فراگیر، پروژه‌های را نیز به مناسبت هفته ارتباطات افتتاح مورد بهره برداری قرار می‌دهد.

امیری با اشاره به اینکه در هفته ارتباطات امسال پروژه‌های با اعتباری بالغ بر 136978 میلیون ریال به صورت ممترکز افتتاح می‌شود، ابراز کرد:  16 سایت BTS در سطح استان با اعتباری بالغ بر 112000میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت :در هفته ارتباطات 68 کیلومتر فیبر نوری با اعتباری بالغ بر 4987 میلیون ریال افتتاح ومورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و که بدون شک در توسعه ارتباطی استان نقش بسزایی دارد.

امیری خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ارتباطی در شهرستان دنا قطع مداوم خطوط ارتباطی در این شهرستان بود که با نصب و راه اندازی سوئیچ EWSD در مرکز تلفن شهید رجایی شهر دنا با اعتباری بالغ بر20 هزار میلیون ریال این مشکل را نیز مرتفع کنیم و شاهد پایداری ارتباط در شهر سی سخت باشیم.

وی بیان کرد: در دهه فجر سال گذشته تعداد 16 سایت همراه اول با اعتباری بالغ بر 42 هزار میلیون ریال به 4G تغییر تکنولوژی داده شد و همچنین سوئیچ Huawei در مرکز امام علی(ع) گچساران و سوئیچEWSD در مرکز سرآبتاوه یاسوج با اعتباری بالغ بر40 هزار میلیون ریال نصب و راه اندازی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید