کدام منتخب اصولگرای تهران به سرنوشت عارف در مجلس دهم دچار می‌شود؟

کدخبر: ۳۳۷۹۳۴
اقتصادنیوز: راه رسیدن به کرسی ریاست مجلس برای قالیباف چندان هموار و آسان نیست، ائتلاف پایداری ها، مدیران دولت احمدی نژاد و میرسلیم حالا جبهه مقابل او را تشکیل داده اند.

 

قالیباف تبدیل به عارفِ اصولگرایان خواهد شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، «رئیس نشود وارد انتخابات نمی‌شود» این جمله‌ای بود که در همان روزهای داغ انتخابات مجلس و گمانه‌زنی‌ها درباره محمدباقر قالیباف گفته می‌شد. وقتی شهردار اسبق تهران در مقابل دوربین‌ خبرنگاران در ساختمان وزارت کشور رسما اعلام کاندیداتوری کرد خیلی‌ها گفتند سرهنگ اصولگرا حساب و کتاب خود را برای سرلیست شدن در مرحله اول و بعد از آن رسیدن به راس قوه مقننه کرده است و عزمش جدی است.

اما راه آنقدرها هم هموار و بدون مانع نبود. اختلافات برای سرلیستی قالیباف آنقدر شدت و حدت پیدا کرد که درست در دقیقه ۹۰ مجبور شد طیف‌های مختلف اصولگرا از پایداری‌ها تا سنتی‌ها را جمع کند و با بذل و بخشش سهیمه‌ها، لیستی با سرلیستی‌ خود را تضمین کند و بعد از پیروزی یک نفس راحتی بکشد.

اما این پایان راه نبود و مقصد اصلی ریاست مجلس بود موضوعی که حالا برای قالیباف «افتاده مشکل‌ها» و هیچ بعید نیست سرنوشت عارف و حدادعادل این‌بار برای قالیباف تکرار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید