فرمانده الحشد الشعبی خبر داد؛

استعمال گسترده مواد مخدر و روان‌گردان در میان داعشی‌ها +عکس

کدخبر: ۳۳۸۱۸۳
اقتصادنیوز؛ «صادق الحسینی» از فرماندهان الحشد الشعبی گفت که در جریان عملیات نیروهای این گروه مقاومت در استان دیالی، مقادیر زیادی مواد مخدر روان‌گردان کشف شده استو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «صادق الحسینی» از فرماندهان الحشد الشعبی به وبگاه المعلومه گفت که گروهک داعش به طور گسترده از مواد مخدر برای عناصر خود استفاده می‌کند و تروریست‌ها پیش از انجام عملیات از این قرص‌ها استفاده می‌کنند تا تهور لازم برای انجام جنایت را داشته باشند.

الحسینی در ادامه تأکید کرد که کشف این مواد روان‌گردان ثابت می‌کند که کشورهای خارجی از تروریست‌ها پشتیبانی می‌کنند و با در اختیار قرار دادن این مواد، ضمن بالا بردن اعتماد بنفس کاذب تروریست‌ها، آن‌ها را از از قدرت تعقل و اراده تهی می‌کنند تا بی چون و چرا در خدمت اوامر فرماندهان خود باشند.

نیروهای الحشد الشعبی اخیرا عملیات وسیعی را در استان دیالی از چهار محور اصلی برای هدف قرار دادن مقر هسته‌های د اعش به اجرا گذاشتند.

استفاده تروریست‌های داعش از مواد مخدر روان‌گردان پیش از این نیز در  مناطق مختلف سوریه گزارش شده بود.

2LqMvKupLSAF

طی دو ماه گذشته برخی از مناطق استان‌های صلاح‌الدین و کرکوک (مرکز) و الانبار و نینوی (شمال و غرب عراق) شاهد ازسرگیری فعالیت‌های عناصر باقی‌مانده داعش و درگیری آن‌ها با نیروهای عراقی بود  امری که منجر به انجام چند عملیات پاکسازی مناطق آلوده به باقی‌مانده‌های داعش شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید