دو شهر دیگر کشور در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند

کدخبر: ۳۳۸۸۴۶
اقتصاد نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار را در وضعیت قرمز ویروس کرونا قرار داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا،  دکتر محمد مهران امینی فرد اظهارداشت: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و مراجعه بیماران با مشکلات حاد تنفسی حاکی از رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار دارد.

وی تاکید کرد: با گشایش و فعالیت کسب و کارهای ضروری، کم ریسک و کم خطر نباید گمان کنیم کرونا به پایان رسیده بلکه باید ضمن رعایت اصول پیشگیرانه تنها جهت موارد اضطراری از منزل خارج شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: شهرستان‌های چابهار و ایرانشهر بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در جنوب سیستان و بلوچستان دارند. 

وی ادامه داد: با توجه به رفتارهای پرخطر شهروندان، احتمال افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به ویروس کرونا بیش‌از پیش وجود دارد.

امینی فرد اظهارداشت: توصیه ما به شهروندان جهت پیشگیری از کرونا درخانه ماندن، رعایت توصیه‌های بهداشتی و بهداشت فردی،رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به حداقل رساندن تجمعات اداری، خانوادگی و مذهبی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید