دستور جدید رئیس جمهور به وزیر بهداشت در خصوص کرونا

کدخبر: ۳۳۸۹۹۸
رئیس جمهور به وزیر بهداشت، دستور داد با تشدید فعالیت ها و اعمال نظارت از سوی ستادهای استانی مقابله با کرونا در شهرهایی که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا رشد داشته، برای مهار روند رشد ابتلا به ویروس در این مناطق اقدام کند.
دستور جدید رئیس جمهور به وزیر بهداشت در خصوص کرونا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس جمهور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد با تشدید فعالیت ها و اعمال نظارت از سوی ستاد های استانی مقابله با کرونا در دو استان و چند شهری که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا رشد داشته است، برای مهار روند رشد ابتلا به ویروس در این مناطق اقدام کند.

حسن روحانی امروز در گفت و گو با وزیر بهداشت ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور، تاکید کرد: در مناطقی که این روزها بدلیل عدم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی تا حدودی شاهد رشد ابتلا هستیم، ستادهای استانی مقابله با کرونا باید با همکاری استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی فعالیت خود را برای توقف رشد ویروس تشدید کنند.

روحانی با اشاره به بازگشایی مراکز پر تجمع، اماکن مقدسه و حرم های شریف و همچنین فعالیت ادارات با ظرفیت کامل از هفته آینده، اظهارداشت: ضروری است که با همکاری و همراهی مسئولین این مراکز، پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود و وزارت بهداشت نظارت دقیق و مستمر بر این امر را در دستور کار خود داشته باشد.

رئیس جمهور تصریح کرد: باید مراقبت ها ، نظارت دقیق و اطلاع رسانی مستمر همچنان ادامه داشته باشد تا با بازگشایی های اخیر در برخی مراکز و اصناف و همچنین ازسرگیری فعالیت مراکز پرتجمع احیانا شاهد توقف روند نزولی ابتلا و رشد بیماری نباشیم.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفت و گو گزارش کاملی از وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور ارائه و تاکید کرد: با همکاری و همراهی مردم در رعایت اصول بهداشتی خوشبختانه شاهد شیب نزولی ویروس کرونا در کل کشور هستیم اما متاسفانه در یک یا دو استان و چند شهر بدلیل عدم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی شاهد رشد تعداد مبتلایان هستیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید