سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

آخرین آمار رسمی کرونا در ایران| شمار مبتلایان روزانه بالای 2هزار تن ماند/ وضعیت قرمز خوزستان، 7 استان در وضعیت هشدار

کدخبر: ۳۴۰۰۵۷
اقتصادنیوز؛ کیانوش جهانپور، ‌سخنگوی وزارت بهداشت شمار مبتلایان روزانه را بالای 2هزار تن و تعداد فوتی‌ها در طول ۲۴ ساعت گذشته را ۵٧ تن اعلام کرد.
آخرین آمار رسمی کرونا در ایران| شمار مبتلایان روزانه بالای 2هزار تن ماند/ وضعیت قرمز خوزستان، 7 استان در وضعیت هشدار

به گزارش اقتصادنیوز؛ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ١٠ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ٢٨٢ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

جهانپور گفت: از بین مبتلایان جدید، ۴٣۵ مورد بستری و ١٨۴٧ بیمار به صورت سرپایی خدمات رسانی شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵٧ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ٧٣۴ نفر رسید.

وی همچنین افزود: خوشبختانه تاکنون ١١۶ هزار و ٨٢٧ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ٢۵٣٣ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ٩١۵ هزار و ٩٩٨ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است. در حال حاضر، استان های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، اصفهان و هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید