سورپرایز عجیب «لیدی گاگا» +عکس

کدخبر: ۳۴۰۰۷۹
اقتصاد نیوز:آلبوم جدید لیدی گاگا در حالی منتشر شد که این خواننده قصد دارد آن را سوار بر کامیون به تمام فروشگاه‌های جهان برساند!
  سورپرایز عجیب «لیدی گاگا» +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایران آرت: پس از مدت‌ها انتظار سرانجام آلبوم جدید لیدی گاگا، خواننده مشهور آمریکایی، جمعه ۲۹ ماه مه منتشر شد. "کروماتیکا" که ششمین آلبوم استودیویی این هنرمند است، قرار بود ماه آوریل گذشته روانه بازار شود ولی لیدی گاگا به دلیل شیوع ویروس کرونا انتشار آن‌ را به تعویق انداخت.

این آلبوم دارای ۱۶ آهنگ در سبک هایی چون دنس-پاپ، الکترونیک پاپ، دیسکو، و الکترونیکا است. تعدادی از آهنگ‌های این آلبوم به صورت مشترک و با همراهی چهره‌هایی چون التون جان، بلک پینت، و آریانا گرانده اجرا شده است.

همزمان با انتشار این آلبوم، ایندیپندنت نوشت لیدی گاگا تصاویرش را در کامیونی که واژه "کروماتیکا" روی آن دیده می‌شد، به اشتراک گذاشته و نوشته است: "تحویل کروماتیکا توسط خودم به تمام فروشگاه‌ها در سراسر جهان. در کروماتیکا زمان و مکان وجود ندارد."

طرفداران لیدی گاگا حدس می‌زنند این حرکت در جهت جلوگیری از نشت محتوای آلبوم به اینترنت توسط یکی از کارکنان شرکت حمل و نقل و تحویل کالاست.

100923878_563377564609419_6979197647206179965_n

ماه گذشته فهرست ترانه‌های آلبوم کروماتیکا در تارنمای "تارگِت" منتشر شد. هرچند این فهرست سریعا از تارنما حذف شد اما دیگر سکوها به سرعت آن را کشف کرده و در سراسر اینترنت منتشر کردند.

لیدی گاگا خود در همان روز فهرست ترانه‌های آلبوم را به اشتراک گذاشت؛ احتمالا به دلیل آن که دیگر نمی‌توانست آن را مخفی کند. 

برخی نیز می‌گویند تحویل کروماتیکا توسط لیدی گاگا تنها یک شوخی در مورد نادیده گرفتن قانون زمان و مکان است.

101379873_152021183032835_6437703313322927934_n

در این میان به دنبال انتشار شکایت جعلی یک هوادار لیدی گاگا علیه خدمات تحویل آلبوم در توئیتر، کمپاتی حمل و نقل کالای "فِدِکس" وارد یک ماجرای تبلیغاتی شد.

او در توئیتی نوشت: "فدکس هِلپ این راننده زن که در محله من بسته های تو را تحویل می‌داد، تقریبا مرا زیر گرفت. من درست به موقع شماره خودرو  او را برداشتم. شماره اش "پی اس اس وای دبلیو جی ان" بود. لطفا به فوریت در موردش اقدام کنید." 

انتشار آلبوم جدید لیدی گاگا خبر خوشی برای صنعت موسیقی است که در شرایط بحرانی کنونی، دوران سخت و دشواری را سپری می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید