عروسی ها از چه زمانی برگزار می شود؟

کدخبر: ۳۴۰۵۲۳
اقتصاد نیوز: رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: در ششم خرداد، اتحادیه تالارهای پذیرایی، پروتکل‌های پیشنهادی خود را برای بازگشایی تالارهای پذیرایی، در جلسه ستاد ملی کرونا مطرح کرد و قرار شد پس از بررسی در هفته آینده نتیجه را اعلام کنند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ رضا علیزاده از فعالیت مجدد رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از روز سه شنبه ششم خرداد ۹۹ خبر داد.

وی افزود: در ششم خرداد، اتحادیه تالارهای پذیرایی، پروتکل‌های پیشنهادی خود را برای بازگشایی تالارهای پذیرایی، در جلسه ستاد ملی کرونا  مطرح کرد و قرار شد پس از بررسی در هفته آینده نتیجه را اعلام کنند.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی بیان کرد: انجام آزمایشات مورد نظر از پرسنل و کارمندان تالارها، استفاده از ماسک و دستکش، استفاده از ظرفیت 50 درصدی تالارها، رعایت موارد بهداشتی، سرو غذا به صورت پرسی تک نفره، عدم هجوم مهمانان در هنگام ورود و خروج، رعایت فاصله بین میزها و میهمانان از جمله مواردی است که در این پروتکل به ستاد ملی کرونا ارائه شده است.

علیزاده با بیان اینکه امیدواریم شنبه در خصوص بازگشایی تالارها تصمیم لازم اتخاذ شود، تصریح کرد: اتحادیه تابع تصمیم ستاد ملی کرونا است.

وی اظهار کرد: به منظور کاهش خطرات احتمالی کرونا به دلیل اینکه مردذم عروسی‌های خود را در مکان‌های نامناسب برگزار می‌کردند، مقرر شد تالارهای عروسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نصف ظرفیت فعالیت خود را آغاز کنند.  

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی با بیان اینکه این تصمیم موقتی است و همه موارد به تصمیم ستاد کرونا در شنبه هفته آینده بستگی دارد، یادآور شد: اکنون نظارت‌های لازم بر برگزاری این مراسم‌ها در تالارها وجود دارد.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید