فدراسیون فوتبال ایران تعلیق شد؟

کدخبر: ۳۴۰۵۵۱
اقتصاد نیوز: فوتبال ایران تعلیق شد، این ادعای یکی از رسانه های خارج از کشور در خصوص واکنش فیفا به اساسنامه پر از ایراد فدراسیون فوتبال ایران است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از طرفداری؛ فدراسیون فوتبال ایران بازهم در آستانه تعلیق قرار گرفته است، این بار یکی از رسانه‌های خارج از کشور مدعی است که خبر تعلیق فوتبال ایران رسما طی روزهای آینده از سوی فیفا اعلام می‌شود و باید منتظر واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به این موضوع باشیم. 

طی روزهای اخیر خبرهایی منتشر شد، فیفا بیش از 80 ایراد از اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران گرفته است و بخش عمده ای از این ایرادات مربوط به دخالت‌های بخش سیاسی در تصمیم گیری‌های فدراسیون بوده است.

بسیاری بر این باورند که این ایرادات اساسنامه ای، فوتبال ایران را به سوی تعلیق کشانده است، این در حالی است که امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران، می گوید  ایرادات این اساسنامه که از سوی فیفا گرفته شده به اندازه انگشتان دو دست هم نیست.

اما حالا یکی از رسانه‌های خارج از کشور، اعلام کرده که فیفا رسماً فوتبال ایران را تعلیق کرده است و این مسئله به زودی به اعلام رسمی هم خواهد رسید.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید