وضعیت کرونای یک شهر دیگر سفید شد

کدخبر: ۳۴۰۶۱۲
اقتصادنیوز : فرماندار قرچک با اعلام وضعیت سفید این شهرستان در شرایط کرونایی از مردم خواست همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش اقتصادنیوز ، ‌بهمن خطیبی بعد از ظهر سه شنبه ۱۳ خرداد ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک اظهار کرد: علاوه بر خدماتی که در طول این مدت در حوزه درمان اتفاق افتاد در حوزه پیشگیری نیز شاهد اقدامات خوبی در شهرستان بودیم که با همکاری تمامی ادارات، ارگان‌ها و گروه‌های مختلف اجتماعی صورت گرفت و همچنین شاهد همدلی گسترده‌ای در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا هستیم.

وی افزود: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان مبنی بر احتمال شیوع گسترده این ویروس در فصول پاییز و زمستان نباید هیچ‌گاه از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی غافل شد و سلامت فردی و دیگر افراد جامعه را به خطر انداخت.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ضمن تسلیت این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: قرچک مشهد شهدای ۱۵ خرداد بوده و خدمت در این دیار افتخاری بزرگ محسوب می‌شود وهمچنین بار امانتی که شهدا به ما محول کردند را دوچندان می‌کند.

‌خطیبی درخصوص تحقق شعار امسال نیز خاطرنشان کرد: از ابتدای سال و پیرو سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، جلسات مختلف با حضور تولیدکنندگان و به منظور شناسایی و احصای دقیق مشکلات برگزار و همچنین بازدیدهایی با حضور مسئولان استانی داشته‌ایم که نتیجه‌بخش بوده و امیدواریم با همین توان و قدرت تمامی واحدهای تولیدی اعم از صنایع، بخش کشاورزی، صنایع دستی و ... از تصمیمات اثربخش بی‌بهره نمانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید