ترافیک پرحجم در محور هراز

کدخبر: ۳۴۰۸۶۴
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای شرق استان سنگین و در ورودی شهر تهران فوق سنگین گزارش شده و با پس زدگی بار ترافیکی در محدوده جاجرود و آزادراه تهران-پردیس مواجه هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز، سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین، پرحجم، اما روان در جریان است و مشکل خاصی برای عبور و مرور وسایل نقلیه این در این محور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها بدون خاصی از این محور عبور می‌کنند.

محبی افزود: به دلیل ورود حجم بالایی از خودروها از محورهای هراز و فیروزکوه به سمت شهر تهران، ترافیک فوق سنگینی را در محدوده پل جاجرود و آزادراه تهران-پردیس شاهد هستیم که خودروها به مرور در حال تخلیه شدن هستند. 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی فردا که از ابتدای صبح در محور هراز بار ترافیکی برگشت خواهیم داشت، از ساعت ۱۰ صبح تردد کلیه وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۲ ظهر تردد از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه در خواهد آمد و این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه دارد.

وی تاکید کرد: مسافران قبل از شروع مسافرت، مدیریت زمان سفر را سرلوحه آغاز سفر خود قرار داده، قبل و در حین مسافرت استراحت کافی را داشته باشند به صورتی که در هر دو ساعت رانندگی ۲۰ دقیقه را در محل های مجاز به استراحت بپردازند و پس از تجدید قوا ادامه مسیر بدهند.

محبی بیان کرد: مسافران با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید