استقبال زیاد از خرید عروسک دایناسور فضانوردان !

کدخبر: ۳۴۱۰۰۷
اقتصاد نیوز:در پرتاب روز شنبه اسپیس اکس یک دایناسور اسباب بازی هم فضانوردان را همراهی می کرد که حالا این وسیله به محبوبیت بالایی رسیده است.
استقبال زیاد از خرید عروسک دایناسور فضانوردان !

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از دیجیاتو، این اسباب بازی در واقع شاخصی برای نشان دادن گرانش صفر بود تا با شناور شدن در محیط کپسول به فضانوردان اطلاع دهد که وارد فضای بدون جاذبه شده اند (علت هم این است که خود فضانوردان به صندلی هایشان محکم بسته شده اند و متوجه بی وزنی خود نمی شوند). اگر خاطرتان باشد در پرواز بدون سرنشین اسپیس اکس در سال ۲۰۱۹ نیز یک اسباب بازی پولیشی به شکل زمین درون کپسول قرار داده شده بود.

 

رابرت بنکن فضانورد ناسا که در این سفر حضور داشت در این باره گفت:وقتی به فضا پرتاب شدیم یک مسافر چاق نیز ما را همراهی می کرد. البته این مسافر نه من بودم و نه Doug. این میهمان یک آپاتوسور بود.

اسم این دایناسور تریمور است و به پسر یکی از فضانوردان تعلق دارد. بنکن یک پسر ۶ ساله به نام تئو دارد و هارلی هم یک پسر ۱۰ ساله به اسم جک.

بنکن در ادامه توضیحات خود در مورد این مسافر ناخوانده گفت:ما همه دایناسورهایی که در خانه هایمان بود را جمع کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که تریمور بهترین اسباب بازی پسرهایمان است که میتواند ما را در این سفر همراهی کند.

 

همانطور که احتمالا به یاد دارید شرکت اسپیس اکس در کنار پروژه های بزرگ و قابل توجه خود گهگاهی نیز اقدام به فروش اقلامی مثل آتش زن، کلاه و تیشرت می کند و اینبار نیز برای مدتی محدود این دایناسور را از طریق فروشگاه های آنلاین نظیر آمازون به علاقمندان عرضه کرد و جالب آنکه کل موجودی آن به یکباره در تمامی فروشگاه های آنلاین فروخته شد.

شاید تصور کنید که این دایناسور به خاطر داشتن ویژگی خاصی تا این اندازه محبوب شده، اما همانطور که در تصویر دیدید ظاهر آن بسیار ساده است اما بنابر دلایل زیادی برای مخاطبان جذابیت پیدا کرده است. برای مثال یکی از کاربران توییت کرده:بخش جالب این پرتاب، دایناسور پر زرق و برقی بود که قبل از همه ما به فضا رفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید