تلویزیون تابستانی برای دانش‌آموزان در راه است

کدخبر: ۳۴۱۷۴۵
اقتصاد نیوز:معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح تلویزیون تابستانی حول محور مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد.
تلویزیون تابستانی برای دانش‌آموزان در راه است

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا:رضوان حکیم زاده با اشاره به تداوم آموزش از طریق شبکه شاد و رسانه ملی در ایام تابستان اظهار کرد: طرح تلویزیون تابستانی را با شبکه آموزش پیش می بریم و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه داده‌ایم که به زودی نهایی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس یکی از پیشنهادات ما این است که تلویزیون تابستانی برنامههایی حول محور مهارت آموزی داشته باشد و بتواند به غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز کمک کند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کسب اطمینان از فراگیری مهارت های خواندن، نوشتن و حساب کردن در کلاس اول برای ما بسیار مهم و یک دغدغه است گفت: به صورت خاص آموزش خواندن و نوشتن برای کلاس اولی ها ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با رئیس سازمان صداوسیما داشتیم توافق کلی حاصل و با شبکه آموزش هم گفت وگوها انجام شده است و در حال نهایی کردن طرح تلویزیون تابستانی برای پخش از شبکه آموزش هستیم.

حکیم‌ زاده پیش از این نیز در آخرین نشست خبری‌اش بر تداوم آموزش‌ها تاکید و اعلام کرده بود که سناریوی آموزش همراه با کرونا را برای سال تحصیلی آینده آماده کرده‌ایم. با این حال آموزش‌های مجازی و تلویزیونی را تعطیل نمی‌کنیم و با رویکرد تلفیقی آموزش را پیش خواهیم برد و به دوران قبل از کرونا برنمی گردیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید