پای خاندان سلطنتی انگلیس به پرونده قاچاق و آزار جنسی باز شد

کدخبر: ۳۴۱۷۷۶
اقتصادنیوز؛ دادستان‌های آمریکا که روی یک پرونده قاچاق دختران و آزار جنسی آنها کار می‌کنند یک عضو خاندان سلطنتی انگلیس را به عدم همکاری با تحقیقات این پرونده متهم کرده‌اند.
پای خاندان سلطنتی انگلیس به پرونده قاچاق و آزار جنسی باز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شقنا، «جفری اپستین» میلیاردر آمریکایی که ارتباطاتی هم با ترامپ رییس جمهور این کشور داشت، در زندان خودکشی کرد. او متهم به مشارکت در قاچاق کودکان و دختران نوجوان و سوءاستفاده جنسی از آنان بود. در عین حال، شاهزاده اندرو پسر دوم ملکه انگلیس نیز متهم به ارتباط با این قاچاقچی انسان است به طوریکه رسانه‌های انگلیسی و آمریکایی بارها تصاویر او را در خانه اپستین پخش کرده‌اند. حالا دادستان‌های آمریکایی که روی این پرونده کار می‌کنند اندرو را به عدم همکاری در این پرونده متهم کرده‌اند. آنها خواستار بازجویی از شاهزاده اندرو هستند اما او زیر بار نمی‌رود به طوریکه وکلایش، دادستانی آمریکا را به مشارکت در یک شوی تبلیغاتی به منظور متهم کردن خاندان سلطنتی بریتانیا متهم کرده‌اند.

دادستان‌های فدرال آمریکا در منهتن نیویورک درحال تحقیق روی ابعاد پرونده قاچاق و بهره‌کشی جنسی از دختران هستند و از اندرو می‌خواهند با آنها همکاری کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید