نماینده میاندوآب: بر اثر بی‌توجهی وزارت راه، در یک جاده ۶۵ نفر به قتل رسیدند

کدخبر: ۳۴۱۹۵۴
اقتصادنیوز :نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت که بر اثر بی توجهی وزارت راه تنها در یک جاده ۶۵ نفر به قتل رسیده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی عیسی زاده در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل حوزه راه گفت: در منطقه آذربایجان غربی، برخی جاده‌ها ۲۴ تا ۲۷ سال است که آغاز شده و به پایان نرسیده از جمله جاده سرچم که در این سال ها خانواده‌های زیادی بر اثر تصادف، پدر و مادر یا فرزند خود را از دست دادند. چه کسی پاسخگوی آنهاست؟

وی افزود: خدا را خوش می‌آید یک جاده ۶ کیلومتری، ۲۴ سال طول بکشد؟ هر شب ۱۰۰ کامیون از عراق  برای پالایشگاه تبریز به شهر میاندوآب وارد می‌شود و  ۱۰۰  کامیون از آن خارج می‌شود. در حالی که کمربندی ندارد و کمربندی آن ۲۷ سال است شروع شده و به پایان نرسیده است آن هم در شرایطی که میاندوآب چهار راه شمال غرب به جنوب کشور است.

عیسی زاده ادامه داد: در گوشه‌ای از کریدور غربی و شرقی، ۶۰۰  متر راه نزدیک به ۶ سال است باقی مانده، همچنین پل سه راه میاندوآب اگر پولی نیست چرا در جاده‌های دیگر هزینه می‌شود اگر هم هست آن را مساوی تقسیم کنید ما می توانستیم از وزارت راه به قوه قضاییه شکایت کنیم اما نجابت به خرج دادیم.

نماینده میاندوآب در پایان گفت: تنها در یک جاده بر اثر بی توجهی وزارت راه ۶۵ نفر به قتل رسیدند آیا جوابگوی خانواده‌هایشان هستید؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید