اعتراف مقام رژیم صهیونیستی به کمک یک کشور عربی به این رژیم

کدخبر: ۳۴۲۱۰۹
اقتصادنیوز: نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد اعتراف کرد که یک کشور عربی به این رژیم برای مقابله با شیوع کرونا کمک کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سفیر و نماینده دائم رژیم اشغالگر قدس در سازمان ملل متحد اذعان کرد که یکی از کشورهای عربی در حاشیه خلیج فارس به این رژیم برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ کمک کرده است.

شبکه الجزیره قطر گزارش داد که «دنی دانون» روز چهارشنبه بدون اینکه نامی از این کشور ببرد، گفت که این کشور عربی در ابتدای شیوع کرونا به رژیم اسرائیل کمک کرده است تا بتواند تجهیزات پزشکی بخرد.

به رغم اینکه این مقام صهیونیستی اسمی از کشور کمک کننده به صهیونیست‌ها نبرده، ولی اظهارات مقامات اماراتی در رابطه با عادی‌سازی روابط با تل‌آویو طی یک ماه گذشته و ارسال دو محموله کمک پزشکی به تشکیلات خودگردان فلسطین از طریق فرودگاه بن‌گوریون اسرائیل، این احتمال را که کشور کمک کننده همان امارات است، تقویت می‌کند.

همین نوع تعامل و نحوه ارسال کمک‌های پزشکی به این تشکیلات، باعث ناراحتی مقامات فلسطینی در کرانه باختری شده است؛ چرا که امارات می‌توانست به جای ارسال کمک‌ها از طریق صهیونیست‌ها، آن‌ها را به اردن بفرستد. فلسطینی‌ها این حرکت اماراتی‌ها را نشانه عادی‌سازی روابط ابوظبی با تل‌آویو دانسته‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید