زنگ خطر کمبود معلم در آموزش و پرورش به صدا در آمد

کدخبر: ۳۴۲۲۲۷
اقتصادنیوز: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش در معرض خطر کمبود نیروی انسانی و کمبود معلم قرار دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان اظهار داشت: امروز پس از یک دهه تلاش دو استخر برای استفاده دانش آموزان و معلمان در همدان افتتاح شد و هشت استخر دیگر نیز در شهرستان‌های استان افتتاح می‌شود.

وی به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: به دنبال ایجاد مدارس حیات طیبه هستیم، در مدارس حیات طیبه علاوه بر دانش‌آموزان والدین آن‌ها نیز باید دوره ببینند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به جای مدرسه باید یک مجتمع بسازیم، ابراز کرد: پنجشنبه‌ها باید روز پیوند اولیا و مربیان و دانش‌آموزان باشند و در این مدارس مسجد داشته باشیم.

حاجی بابایی با انتقاد از اینکه در طول 40 سال گذشته مدرسه سازی به صورت متوازن نبوده است، تصریح کرد: در برخی مناطق شاهد مدرسه‌سازی بودیم که جمعیت آنجا کم بود و در مناطق که جمعیت زیاد بود مدرسه به اندازه ساخته نشد کما اینکه در شرایط فعلی بدترین وضعیت مدرسه سازی غیر متوازن مربوط به تهران است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیش از 70 پروژه ملی مصوب در مجلس در استان داریم که سبب ایجاد تحول می‌شود، گفت: معلمان، مدیران و مسئولان در حوزه مقابله با کرونا و آموزش مجازی به دانش آموزان خوش درخشیدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک