ترافیک سنگین در بزرگراه‌های پایتخت

کدخبر: ۳۴۲۵۱۵
اقتصادنیوز: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ترافیک در مسیرهای بزرگراهی پایتخت سنگین است.

به گزارش اقتصادنیوز محمد رازقی روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تردد خودروها در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت‌آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای بار ترافیک سنگینی است.

وی افزود: در بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان ۹ دی ترافیک سنگین است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در مسیرهای بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از نوبهار و بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از کرمان بار ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیرهای جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در مقطع حکیم تا همت و در مسیر غرب به شرق آزادراه آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

سرهنگ رازقی یادآور شد: قبل از شروع طرح ترافیک نیز تردد خودروها در خیابان های مرکزی، غربی و شرقی پایتخت بار ترافیک سنگین بود که در حال حاضر تردد خودروها در این مسیرها پرحجم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سفرهای آموزشی در پایتخت نداریم افزود: بدلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بیشتر سفرها برای رفتن به محل کار صورت می گیرد.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: بدلیل شیوع ویروس کرونا همچنان شهروندان ترجیح می دهند که از وسایل شخصی استفاده کنند به همین منظور در مسیرهای بزرگراهی در ساعت صبح و عصرگاهی شاهد بار ترافیک سنگین هستیم.

وی به رانندگان توصیه کرد که با رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی و با سرعت مطمئنه در مسیرها حرکت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید