وضعیت تکان‌دهنده کرونا در یک استان کشور

کدخبر: ۳۴۲۵۹۲
اقتصادنیوز؛ - استاندار کرمانشاه وضعیت کرونا در این استان را تکان دهنده خواند و گفت: نیازمند بازنگری رفتار مردم و مسوُولان برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا هستیم.
وضعیت تکان‌دهنده کرونا در یک استان کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ هوشنگ بازوند در نشست ستاد استانی کرونا خطاب به مدیران و فرمانداران در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه مسوُولان با جدیت بیشتری بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند، گفت: اولویت اصلی در استان کرمانشاه مدیریت و مهار کرونا است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید این مهم را مدنظر داشته باشند که سلامت و خود و دیگران را به خطر نیاندازند، گفت: وضعیت فعلی، خسارات و مشکلات زیادی را برای جان و کسب و کارهای مردم ایجاد می کند.

وی از رسانه ها و صدا و سیما خواست مکان های پرخطر را به همه مردم اعلام و به صورت گسترده در حساس سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم کار کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه گفت: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات در تمام با افرادی که سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد کنند و در صورت نیاز به مراجع قضایی معرفی کنند.

بازوند با بیان اینکه کمیته نظارت گزارش خاطیان و افرادی که سلامت مردم را به خطر می اندازند به دادستانی اعلام کند.

او با اعلام اینکه گزارش فعلی وضعیت کرونا تکان دهنده است و فرمانداران شخصاً وارد شوند و مسایل را پیگیری کنند، تصریح کرد: اگر امروز اقدام جدی انجام نشود فردا باید هزینه های بیشتری برای مهار کرونا پرداخت کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید