ساخت نسخه جدید خودرو ام وی ام

کدخبر: ۳۴۲۶۱۹
​اقتصاد نیوز:پس از انتشار اولین تصاویر از نسخه جدید MVM X33s با پسوند AT SPORT، حال شنیده ها حاکی از عرضه این خودرو با موتور 2 لیتری و گیربکس 5 سرعته اتوماتیک است. این مهم باعث شتاب خوب و هماهنگی مناسب این گیربکس اتوماتیک با موتور 2 لیتری این خودرو دارد، و شتاب آن نسبت به مدل قبلی افزایش قابل ملاحظه ایی داشته است.
ساخت نسخه جدید خودرو  ام وی ام

به گزارش اقتصاد  نیوز به نقل از چرخان، ام وی ام X33 پس از 10 سال سابقه حضور در بازار ایران و ارائه 3 ورژن مختلف متناسب با نیاز و خواست مشتریان، حال فیس لیفت جدید خود را راهی بازار خواهد کرد. اکثر مشتریان با توجه به زندگی در کلان شهرها و وجود ترافیک به سیستم انتقال قدرت خودرو توجه ویژه دارند و در این بین گیربکس های اتوماتیک طرفداران زیادی دارند و هر روز نیز بر طرفداران آن افزوده می گردد.

 

گیربکس اتوماتیک این خودرو کارایی مناسب را داشته و هماهنگ با موتور خودرو ، شتاب مناسبی را برای ایکس 33 به وجود آورده است. اکثر خریداران خودروی ایکس 33 دارای زندگی خانوادگی هستند و خودروی خود را هم در سفر و هم مصارف روزمره استفاده کرده و از همین سوی وجود یک گیربکس اتومات مطمئن و توانمند، حس مطلوبی را به آنها القاء خواهد کرد.

به طور کل امکانات این خودرو در نسل جدید به شرح ذیل است:
– سانروف
– کروزکنترل
– گرمکن صندلی ردیف اول
– دی لایت (چراغ روز)
– نمایشگر لمسی به همراه نویگیشن
– سامانه کنترل پایداری
– تهویه مطبوع اتوماتیک
– صندلی چرمی
– حالت رانندگی اکو و اسپرت
– نمایشگر میزان باد در چرخ ها (TPMS)
– سنسور نور
– دو ایربگ
– دوربین دید عقب به همراه سنسور هشدار موانع در عقب خودرو

ایکس33 در طول 3 ورژن گذشته خود به خوبی نشان داده که با گیربکس دنده ای و سی وی تی نیز خودرویی قابل اعتماد، محبوب و جا افتاده برای مشتریان بوده اما بر اساس نیاز و خواست مشتریان ورژن جدید این خودرو با گیربکس اتوماتیک 5 دنده اتوماتیک به بازار خواهد آمد. خودروی ایکس 33 نه تنها در ایران بلکه در چین و سایر بازارهای صادراتی چون آمریکای جنوبی و روسیه خودروی موفق، محبوب و کم استهلاک و جاندار شناخته میشود؛ خودرویی که از سال 2006 وارد بازارهای گوناگون گردید و کماکان نیز به عنوان محصولی موفق و پر تقاضا در مدلهای گوناگون به لحاظ موتور و گیربکس تولید میشود که همواره از بدو تولید قوی ترین نمونه راهی بازار کشور شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید