اتحادیه اروپا فرودگاه‌های ایران را ایمن در برابر کرونا خواند

کدخبر: ۳۴۲۶۵۲
اقتصادنیوز : آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا فهرستی از فرودگاه‌های جهان را منتشر کرده است که اقدامات لازم برای کاهش شیوع ویروس کرونا از جمله ضد عفونی کردن هواپیما‌ها را انجام داده‌اند. در فهرست بخش خاورمیانه و آسیا طبق نظر آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا کلیه فرودگاه‌های افغانستان، ایران، پاکستان، کویت، ترکیه و قطر در برابر ویروس کرونا ایمن هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا فهرستی از فرودگاه‌های جهان را منتشر کرده است که اقدامات لازم برای کاهش شیوع ویروس کرونا از جمله ضد عفونی کردن هواپیما‌ها را انجام داده‌اند.

 این فهرست تنها با هدف حصول اطمینان حفاظت از مسافران و خدمه پرواز تهیه شده است و قرار نیست محدودیت‌های مسافرتی یا سایر اقدامات بهداشت عمومی (مانند قرنطینه) را به دولت‌ها پیشنهاد دهد.

این فهرست با هماهنگی کشور‌های عضو این آژانس و عمدتا بر اساس اطلاعات به دست آمده از سازمان جهانی بهداشت، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های اروپا و سایر مؤسسات معتبر بهداشت همگانی تهیه شده و با مشورت با همین نهاد‌ها به طور مداوم به‌روز می‌شود.

از جمله شاخص‌های مهم آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا برای ایمن خواندن فرودگاه‌های کشور‌های جهان می‌توان به آمار موارد ابتلای فعال، آمار موارد بهبود یافته، میزان رشد آمار روزانه موارد ابتلا و آمار روزانه موارد فعال در آن کشور اشاره کرد.

در فهرست بخش خاورمیانه و آسیا طبق نظر آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا کلیه فرودگاه‌های افغانستان، ایران، پاکستان، کویت، ترکیه و قطر در برابر ویروس کرونا ایمن هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید