تهدید جورج کلونی از سوی داعش

کدخبر: ۳۴۲۸۴۵
​اقتصاد نیوز:طی یک سال اخیر، جورج کلونی و همسرش در معرض شایعاتی عجیب قرار داشتند. برای مثال گفته می‌شد این زوج پس از حدود ۶ سال زندگی مشترک قصد جدایی دارند. برخی دیگر نیز می‌گفتند این زوج مدت هاست از یکدیگر جدا زندگی می‌کنند، اما به نظر می‌رسد حقیقت ماجرا چیز دیگری است.
تهدید جورج کلونی از سوی داعش

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از انتخاب، سال گذشته، برخی نشریات زرد هالیوودی مدعی شدند که جورج کلونی و همسرش به حدی اختلاف دارند که رابطه این دو نفر به درگیری فیزیکی رسیده است و حتی جورج کلونی دوقلو‌های خود را از همسرش جدا کرده و به یک خانه مجزا نقل مکان کرده است.

داعشی‌ها جورج کلونی و همسرش را تهدید می‌کنند

برخی دیگر مدغی شدند این زوج در آستانه یک طلاق نیم میلیارد دلاری هستند و جورج کلونی از سیاست‌های فمینیستی و حقوق بشری همسرش خسته شده است و از همسرش انتظار دارد وقت بیشتری را به او و بچه‌ها اختصاص دهد. در سایه همین خبر‌ها بسیاری از افراد منتظر انتشار خبر جدایی این زوج بودند، اما اکنون مشخص شده است داستان پیچیده‌تر از این‌ها است.

 

درواقع تمام این موارد شایعه بوده اند. درست است که کلونی دوقلو‌های خود را با تیم امنیتی ۲۴ ساعته تحت نظارت قرار داده است، اما علت این کار، پرونده‌ای است که همسرش آمل دنبال می‌کند. این پرونده بین المللی که علیه داعش است، به یک تهدید بزرگ برای خانواده کلونی تبدیل شده است. با همه این‌ها شایعاتی مثل جدا کردن دوقلو‌ها از مادرشان یا جدا زندگی کردن این زوج از یکدیگر صحت ندارد و شایعاتی بی اساس است.

بر خلاف شایعات، جرج کلونی و همسرش عاشقانه یکدیگر را دوست دارند. کلونی اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که از هیچ فرصتی برای بودن در کنار همسر و فرزندانش فروگذار نمی‌کند و به امنیت و سلامت آن‌ها اهمیت می‌دهد. جورج کلونی یکی از افرادی است که اخیرا نسبت به مرگ جورج فلوید نیز واکنش نشان داده و معتقد است باید هر چه سریعتر مشکلات نژادپرستی در ایالات متحده حل شوند. جورج کلونی و امل کلونی از سال ۲۰۱۴ تا کنون با یکدیگر پیمان زناشویی بسته اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید