حریق بزرگ در مجتمع مسکونی در رشت

کدخبر: ۳۴۲۸۸۳
اقتصادنیوز: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه و مصدومیت ۲۰ نفر خبر داد و گفت: این حادثه فوتی نداشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شهرام مؤمنی از وقوع یک آتش‌سوزی در ساختمانی ۵ طبقه واقع در خیابان شهید بهشتی رشت و مصدومیت ۲۰ نفر در این حادثه خبر داد و اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه رخ داده است و با تلاش کلیه عوامل آتش‌نشانی و اورژانس گیلان ساکنان محبوس در آتش و دود از ساختمان خارج شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از اعزام سریع تیم‌های امداد و نجات برای خاموش کردن آتش و نجات ساکنان ساختمان خبر داد و عنوان کرد: یک طبقه از این ساختمان ۵ طبقه تجاری انبار سوپرمارکتی بود که در طبقه همکف آن قرار داشت و آتش‌سوزی نیز به عللی که در دست بررسی است از همان‌جا آغاز شد.

مؤمنی با بیان اینکه به علت آتش‌سوزی طبقه میانی این ساختمان، موج عظیمی از دود طبقات بالایی آن را فرا می‌گیرد تصریح کرد: افرادی که در بالای این ساختمان تجاری حضور داشتند در اثر شدت دود دچار مشکل شده بودند که با تلاش بی‌وقفه پرسنل و عوامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با روش‌های مختلفی از ساختمان خارج شدند.

وی تعداد نجات‌یافتگان حادثه آتش‌سوزی ساختمان ۵ طبقه بلوار شهید بهشتی رشت را ۱۷ نفر اعلام کرد و با اشاره به اینکه این افراد توسط نردبان هیدرولیک و دستگاه‌های تنفسی از ساختمان بیرون کشیده شدند افزود: یک نفر از این افراد هم که از کارکنان سوپرمارکت بود دچار سانحه سوختگی شده است که سوختگی‌اش زیاد شدید نیست.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مصدومیت سه نفر از آتش‌نشانان در جریان کمک به ساکنان ساختمان حادثه‌دیده خبر داد و در تشریح بیشتر این موضوع خاطرنشان کرد: یک نفر از آتش‌نشانان دچار شکستگی شده است و دو نفر دیگر هم به دلیل دود گرفتگی و مشکلات تنفسی راهی بیمارستان شدند.

مؤمنی با اشاره به اینکه مابقی افراد نجات‌یافته از ساختمان ۵ طبقه واقع در بلوار شهید بهشتی رشت توسط عوامل و تیم‌های پزشکی اورژانس گیلان مداوا شدند عنوان کرد: عوامل و پرسنل آتش‌نشانی شهرداری رشت به محض دریافت خبر در محل حادثه حاضر و موفق به نجات مصدومان و مهار آتش‌سوزی شدند.

 
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید