رزمایش اقتدار برای افزایش آمادگی در برابر تهدید احتمالی

کدخبر: ۳۴۲۸۹۵
فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا گفت: رزمایش اقتدار برای افزایش آمادگی نیروهای نظامی و تقویت سطح بازدارندگی در برابر تهدید احتمالی دشمن برگزار می شود.
رزمایش اقتدار برای افزایش آمادگی در برابر تهدید احتمالی

به گزارش اقتصادنیوز، سردار رفیعی آتانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سپاه حافظ منافع و دستاوردهای انقلاب است و شرارت‌های مرزی در شمال غرب و جنوب شرق کشور که با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد را به دقت رصد می‌کند.

وی بیان کرد: رزمایش اقتدار با هدف توانمند سازی نیروهای لشکر 10 سیدالشهدا متناسب با تهدیدات داخلی و خارجی با آموزش‌های لازم و به روز برای بالا بردن توان رزمی نیروها با تمرینات منظم انجام می‌شود.

سردار آتانی تصریح کرد: اتفاقاتی که در مرزهای شمالغرب و جنوب شرقی کشور وجود دارد هیچگاه توسط کشورهای دوست و برادر پاکستان، افغانستان و عراق نیست بلکه ناشی از خلاءهای امنیتی در حوزه جغرافیای سرزمینی بوده که تروریست‌ها و اشرار آنجا را به عنوان پایگاهی انتخاب کرده تا با حملات کور به امنیت کشور آسیب بزنند.

این فرمانده نظامی یادآور شد: اشرار و تروریست‌ها در حدی نیستند که سپاه پاسداران طرح‌های گسترده‌ای برای مقابله با آنان داشته باشد بلکه این نیروها در حقیقت مزدوران و فریب خوردگانی هستند که با پشتیبانی و لجستیک آمریکا و اسرائیل علیه امنیت ما سنگ پرانی می‌کنند و سپاه پاسداران و لشکر 10 سیدالشهدا به عنوان یک نیروی ولایت مدار و انقلابی منشأ تمام این حوادث را رژیم جعلی صهیونیستی و شیطان بزرگ می‌داند.

فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا در خصوص رزمایش اقتدار گفت: این لشکر طبق فرامین رهبری و سلسله مراتب برنامه مدون و رزمایش‌های مختلف در نظر دارد با تمرین تاکتیک‌های نوین و متناسب با سرزمین و جغرافیای منطقه خود را در آمادگی کامل حفظ کند و هر تهدیدی علیه منافع انقلاب و ایران صورت گیرد سپاه پاسداران برای حفظ دستاوردها وارد می‌شود و آمریکا باید از منطقه خارج شود و سیلی بزرگ که رهبری وعده دادند همان اخراج بزرگ آمریکاست و ایران با عنایت خدا و فرماندهی کل قوا در منطقه دست برتر را دارد و آمریکا با شکست‌های متوالی در منطقه و مسائل داخلی خود در نهایت زانو خواهد زد.

سردار رفیعی آتانی ضمن آمادگی لشکر 10 سیدالشهدا برای مأموریت‌های محوله توسط سلسله مراتب فرماندهی گفت: هر جا که احساس نیاز شود با جان خود و هر آن چه در توان داریم برای حفظ امنیت و استقلال کشور تلاش خواهیم کرد و توانمند سازی نیروها به معنای آشنایی با شیوه مدرن جنگ و دفاع بوده تا برتری و اقتدار خود را در منطقه حفظ کنیم و بازدارندگی را به حد اعلی برسانیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید