نامه منتشرنشده ابومهدی مهندس به آیت‌الله سیستانی

کدخبر: ۳۴۳۰۷۵
اقتصادنیوز؛ به مناسبت سالگرد فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله العظمی سیستانی برای مبارزه با ترویست های داعش، شفقنا برای نخستین بار نامه ای را که شهید ابومهدی المهندس پس از خطبه فتوای مشهور در لبیک به فتوای حضرت آیت الله العظمی سیستانی نگاشت، منتشر می کند.
نامه منتشرنشده ابومهدی مهندس به آیت‌الله سیستانی

ببه گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا؛ متن این نامه ی عمیق و فاخر که حاوی نکات مهم و تاریخی است، به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله العظمی سید علی الحسینی السیستانی (روحی لک الفداء)

لبیک لبیک لبیک یا داعی الحق

برای توقف این حمله وحشیانه یزیدی- تکفیری و بعثی و به منظور دفاع از مقدساتمان و حرم امامانمان حضرت علی، حسین، کاظم ، جواد، هادی و امام عسکری و حضرت ابوالفضل العباس علیهم افضل الصلوات والسلام و دفاع از آبرویمان، عراقمان و همه مظلومان، با جان و مال و هر آنچه در توان داریم برای حمل سلاح، جهاد و مشارکت در بسیج مقدس حسینی با شما پیمان می بیندیم.

هزاران مجاهد از فرزندانتان از افراد آگاه وخبره به فنون جنگی و کسانی که برای جبهه های نبرد علیه ظالمان، بعثی ها و تکفیریها شناخته شده هستند، به ندای شما لبیک گفته اند و امروز به جبهه های نبرد حق علیه باطل پیوسته اند و در مدیریت، سازماندهی و فرماندهی موج طوفانی مجاهدینی که در لبیک به فتوای شما راهی میادین جهاد شده اند، مشارکت دارند و به کمک نیروهای مسلح غیور ما شتافته اند که در بیشتر از یک جبهه در حال نبرد با این دشمن بی رحم و وحشی هستند.

مطمئن باشید، سید ما، مطمئن باشید، که ما در کمین آنها هستیم و آنها امکان عبور نخواهند داشت مگر آنکه بخواهند از اجساد ما بگذرند.

پیروزی فقط از آن خداوند عزیز و حکیم است.

ابومهدی المهندس

۱۵ شعبان ۱۴۳۵ هجری قمری

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید